دانلود سریال
Never Let Me Go

1219 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 237
10
/
7.2
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Never Let Me Go بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Never Let Me Go بدون سانسور

خلاصه داستان سریال کره ای Never Let Me Go

هوشینا کیوکو، دوی توموهیکو و ساکای میوا زندگی هایی معمولی ای را دنبال می کنند. این سه که در یوکو گاکوئن، جایی جدا از دنیای بیرون که در یک کوه قرار داشت بزرگ شده اند،‌ کودکی خود را در آن جا گذراندند و در آن جا مشغول به تحصیل بودند و تصور می شد که باید کودکانی معمولی باشند. اما روزی، ناظم مدرسه آن ها، کامیکاوا امیکو، به آن ها گفت که آن ها کودکانی استثنایی هستند و از بدو تولد، ماموریت خاصی داشتند و از سرنوشت واقعی خود مطلع شده اند. این سه کودک درواقع کپی بودند که برای برداشت عضو بوجود آمده اند...

 

درباره سریال کره ای هرگز مرا رها نکن

هرگز مرا رها نکن یک فیلم درام ژاپنی است که از رمانی پرطرفدار به همین اسم به قلم کازوئو ایشیگورو اقتباس شده. داستان این فیلم در دنیایی غیرآرمانی اتفاق می افتد که در آن کلون ها (کپی از یک انسان) ساخته شده اند تا بشریت را از شر تصادفات و بیماری ها نجات دهند. این درام داستان زندگی سه کلون را دنبال می کند و رابطه و تنازعشان با هویت خود را به ما نمایش می دهد.
بازیگران این درام کار فوق العاده ای را در بخش بازیگری انجام داده اند، علی الخصوص سه شخصیت اصلی که نمایش خیره کننده ای را به ما نشان می دهد. آیاسه هاروکا و میزوکاوا آسامی، که دو نفر از کلون ها را بازی می کنند، همه توجه ها را با بازی قدرت مند و احساسی خود، به خود جذب کرده اند. میورا هاروما که یکی از شخصیت های فرعی را بازی می کند نیز، بازی خیره کننده ای را ارائه می کند. 
درکل،  هرگز مرا رها نکن درامی است که تماشای آن برای طرفدران داستان های غیر آرمانی که در آینده رخ می دهد و همچنین طرفدران داستان های تامل برانگیز، به شدت پیشنهاد می شود. این فیلم با داشتن بازی فوق العاده، موسیقی متن فراموش نشدنی و مفاهیمی قدرت مند، درامی است که تا مدت ها در ذهن مخاطبین باقی خواهد ماند. با اینکه شاید برای همه مناسب نباشد، اما داستانی است که مخاطبین خود را تا ابد تغییر خواهد داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.