دانلود سریال
Lost

1607 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 434
10
/
8.2
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Lost (گمشده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Lost (گمشده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Lost

مجموعه تلویزیونی Lost  درباره زندگی بازماندگان سقوط هواپیما پرواز شماره ۸۱۵ از مسیر سیدنی به لس آنجلس، ساخته شده است. این افراد در یکی از جزایر اقیانوس آرام گیر افتاده بودند که در قسمت جنوبی آن قرار گرفته و رمز و راز  های خاصی داشتند. این جزیره گرمسیری شاهد داستان زندگی شخصیت هایی است که از سقوط هواپیما جان سالم به در برده بودند و چیز های جدیدی تجربه می کردند. این بازماندگان از طرف جانوران درنده و ساکنان بدخواه جزیره مدام تهدید می شوند. یک زن فرانسوی نیز در این جزیره وجود دارد که به علت غرق شدن کشتی و به عنوان بازمانده، وارد آن شده و یک دریچه فلزی مرموز در آن پیدا کرده است. 2 تن از شخصیت های اصلی سریال در پی کشف جزئیات این دریچه و ۴ نفر دیگر به دنبال راهی برای خروج از جزیره هستند. 

در ادامه نمایش تلویزیونی Lost حدود ۴۵ روز از زمان سقوط گذشته که درگیری‌ های زیادی میان بازماندگان و ساکنان جزیره رخ می ‌دهد و بحث‌ هایی در حوزه علم و ایمان اتفاق می ‌افتد. با حل هر یک از اسرار، سوالات جدیدی به وجود می آیند و به مرور شخصیت ‌های داستان افزایش پیدا می‌ کنند. با گذشت زمان بازماندگان اطلاعات جدیدی درباره یکدیگر به دست می آورند. همچین درگیری های میان بازماندگان و ساکنان جزیره افزایش می یابد و در نهایت آن ها می توانند با تیم نجات ارتباط برقرار کنند. ۳ سال پس از نجات یافتن از جزیره، این افراد دوباره با پرواز ۳۱۶ به جزیره باز می گردند و درباره اسرار و راز و رمز های آن اطلاعات جدیدی به دست می آورند. هر چه داستان جلوتر می ‌رود، اتفاقات عجیب تر شده و مسائل جدیدی نیز مطرح می ‌شود.

 

سریال Lost

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی جذاب Lost توسط جفری لیبر، دیمون لیندلوف و جی. جی. آدامز نوشته شده است. کارگردانی این مجموعه نیز بر عهده جک بندر و استیون ویلیامز بوده اما نویسندگان و سازندگان زیادی با او همکاری کرده اند. محل فیلم برداری این مجموعه در اوآهو هاوایی بوده و جلوه های بصری مطلوبی دارد. از بازیگران اصلی Lost می‌ توان به متیو فاکس، مایکل امرسون، جاش هالووی، نوین اندروز، تری اکوئین، هنری یان کوسیک و... اشاره کرد. این مجموعه در ۶ فصل و ۱۲۱ قسمت ساخته شده و کشور سازنده آن ایالات متحده آمریکا است. همچنین زبان اصلی سریال انگلیسی بوده و مدت پخش هر قسمت آن ۴۲ دقیقه است. این نمایش تلویزیونی برای اولین بار در ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۴ از شبکه ای بی سی پخش شد و تا ۲۳ می ۲۰۱۰ ادامه پیدا کرد.

 

نقد سریال Lost

مجموعه لاست یا سریال گمشده توانسته بیش از ۴۸۰ بار برای دریافت انواع جوایز و در جشنواره‌ های مختلف، نامزد شود. همچنین ۱۰۶ جایزه مختلف در انواع زمینه ها به این مجموعه اهدا شده است. برجسته ترین سریال درام در جشنواره علمی سال ۲۰۰۵ و برنده جایزه برجسته‌ ترین درام گلدن گلوب در ۲۰۰۶، نمایش لاست بوده است. این مجموعه در زمره بهترین سریال های تاریخ قرار گرفته و توانسته تحسین مخاطبان و منتقدان را بر انگیزد. طبق نظر منتقدان این مجموعه در میان ۱۰ سریال برتر تاریخ تلویزیونی کشور آمریکا قرار دارد. همچنین مجله تایم از این مجموعه به عنوان بهترین سریال تاریخ نام برده و در سایتimdb  توانسته امتیاز صد در صدی مخاطبان را به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.