دانلود سریال
Bull

1435 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 20981
10
/
7.1
IMDB Rating
125
/
125
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bull
دانلود سریال Bull

خلاصه داستان سریال Bull

Bull درباره یک مشاور قانونی به نام جیسون بول با بازی مایکل وذرلی است که به شرکتی کمک می ‌کند تا در دادگاه پرونده‌ هایشان را ببرند. جیسون بول دارای شخصیتی خاص است که به واسطه‌ آن می ‌تواند به خوبی تحلیل کند که هیچ ادعایی در دادگاه نمی‌ تواند جواب دهد. او به همراه یک تیم متشکل از کارشناسان روان‌ شناسی، فرهنگی و حقوقی کار می ‌کند تا به موفقیت در پرونده ‌هایش دست یابد. هر قسمت این مجموعه شامل یک پرونده قضایی است که بول و تیمش باید آن را بررسی کرده و بهترین راه حل را پیدا کنند.

سبک زندگی بول، دیدگاه‌ ها و دغدغه‌ هایش در طول سریال نیز به تصویر کشیده می ‌شود. در کنار این پرونده‌ ها، روابط بین شخصیت ‌های مختلف نیز بازی شده و داستان فردی جذاب از شخصیت جیسون بول تعریف می‌ شود. تیم جیسون بول در هر قسمت از Bull با چالش‌ هایی مواجه می‌شوند که نیاز به تحلیل دقیق و حس خوب از شخصیت‌ های مختلف دارند. جیسون بول همیشه سعی می‌ کند تا با بررسی دقیق و شناخت هیجانات و روحیات شاهدان، قضات و وکلا پرونده را به بهترین مرحله خود برساند.

 

سریال Bull

Bull توسط شبکه CBS در سال ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت. نویسنده‌ اصلی Phil McGraw است که یک داستان عالی را برای شما بازگو خواهد کرد. سازندگان سریال شامل پائول اتنی، دی‌پی‌او دونا و جیسون کاتیمسن هستند. در این اثر بازیگرانی همچون مایکل وذرلی، جین کرادی، فردی آدویر، کریستوفر جکاب، جیمی سیمبلز، آنابلا اسکورا و مونا چاپرا در نقش‌ های اصلی حضور دارند. ساخت این اثر با استفاده از تکنیک ‌های مختلف کارگردانی و تخمین موفقیت پرونده‌ های قضایی بسیار جذاب و موثر به نظر می ‌رسد.

همچنین بازیگران مجرب و داشتن نویسنده ‌ای همچون Phil McGraw که تجربه زیادی در این حوزه دارد، به این سریال کمک کرده است که یکی از پر طرفدار ترین مجموعه ‌های قضایی شود. این اثر در طول ۶ فصل به کمک تحلیل‌ های دقیق و روش ‌های متفاوت، به پیچیدگی‌ های پرونده‌ های قضایی پرداخته است. این مجموعه در هر قسمت، با یک پرونده جدید رو به رو می‌ شود که نیاز به تحلیل دقیق و بررسی شخصیت ‌های مختلف دارد. Bull با ۶ فصل و ۱۰۴ قسمت تولید شده است. هر قسمت هم معمولاً حدود ۴۲ دقیقه طول دارد.  این مورد از سال ۲۰۱۶ شروع به پخش شد و تا فصل ششم آن در سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا کرد.

 

نقد سریال Bull

Bull از جمله مجموعه های موفق قضایی است که توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. این اثر در سال ۲۰۱۷ برای جایزه People's Choice Awards در دسته سریال درام نامزد شد. همچنین در سال ۲۰۱۸ نیز برای جایزه Costume Designers Guild به عنوان بهترین لباس ‌های درام نامزد شد. به طور کلی، این مجموعه از منظر نقد و ارزیابی ها مورد پذیرش خوبی قرار گرفته و بیشتر مخاطبانی که به دنبال مجموعه های قضایی هستند، از آن خوششان می‌ آید. در رتبه ‌بندی IMDb این اثر با امتیاز ۶.۹ از ۱۰ جایگاه خوبی را کسب کرده و بینندگان این سریال از آن راضی بوده ‌اند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.