دانلود سریال
Pretty Little Liars

1239 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 172322
10
/
7.4
IMDB Rating
161
/
161
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Pretty Little Liars
دانلود سریال Pretty Little Liars

خلاصه سریال pretty little liars

pretty little liars درباره آریا مونتگومری، امیلی فیلدز، هانا مارین و اسپنسر هستینگز، 4 دوست صمیمی سابق است که یک سال پس از ناپدید شدن رهبر دسته خود، آلیسون دی لاورنتیس، دوباره گرد هم می آیند. آن ها پیام های تهدید آمیزی از یک فرد مرموز دریافت می کنند که خود را به عنوان "A" معرفی می کند. این شخص از اشتباهات، دروغ ها و راز هایی که قبل و بعد از فروپاشی دسته خود جمع آوری کرده اند، آگاه است.

در طول دوره سریال، چندین عنصر از شب ناپدید شدن آلیسون فاش می شود که به قهرمانان کمک می کند تا متوجه شوند چه اتفاقی برای دوستشان افتاده و چگونه "A" به وجود آمده است. با حرکت رو به جلو داستان، پس از فاش شدن "A" اصلی، او توسط دیگر آنتاگونیست ها تسخیر می شود و داستان ها و چالش های جدیدی را ایجاد می کند.

 

سریال pretty little liars

Pretty Little Liars یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی برای نوجوانان، با ژانر درام و راز آلود بوده که بر اساس مجموعه رمانی به همین نام، نوشته سارا شپرد ساخته شده است. این سریال که توسط I. Marlene King تولید شده بود، از 8 ژوئن 2010 تا 27 ژوئن 2017 در Freeform[b] پخش شد و شامل 160 قسمت در 7 فصل است. سریال دروغگو های کوچک زیبا در پنسیلوانیا، داستان 5 دوست صمیمی را دنبال می کند که اسرار آن ها به طور مداوم توسط شخصی ناشناس تهدید می شود. پس از ناپدید شدن رهبر دسته، این شخص شروع به آزار و اذیت آن ها می کند. 

ترویان بلیساریو، اشلی بنسون، لوسی هیل، شی میچل، ساشا پیترس و جانل پریش بازیگران گروه را در کنار هالی ماری کامبز، ایان هاردینگ، بیانکا لاوسون، لورا لیتون، چاد لو، نیا پیپلز، تایلر بلکبرن و آندریا پارکر رهبری می ‌کنند. Pretty Little Liars یک امتیاز رسانه ای را با یک مجموعه وب با عنوان Pretty Dirty Secrets و 2 اسپین آف Ravenswood و Pretty Little Liars: The Perfectionists شروع کرد که هر 2 بعد از یک فصل لغو شدند. سری چهارم با عنوان Pretty Little Liars: Original Sin در HBO Max در سال 2022 به نمایش درآمد که بر روی گروه جدیدی از شخصیت ها در فضایی متفاوت تمرکز دارد.

 

نقد سریال pretty little liars

مجموعه تلویزیونی Pretty Little Liars با نقد های متفاوتی افتتاح شد. متاکریتیک امتیاز اپیزود آزمایشی این سریال را 54 از 100 ارائه کرد. نویسنده ای در Terror Hook بیان کرده که دروغگو های کوچک زیبا شروع بسیار امیدوار کننده ای دارد. تولید عالی در سراسر جهان، این سریال پر بیننده را سرپا نگه می دارد و بازی فوق العاده بازیگران، آن را تقویت می کند. رمز و راز کلی این مجموعه تلویزیونی در پایان غیر قابل پیش بینی است. نیویورک پست، 3 ستاره از 5 ستاره را به این سریال داد و اظهار داشت ما ثابت کرده ایم که هیچ ارزش اجتماعی در این سریال وجود ندارد و اگر بچه های شما خیلی جوان و تأثیر پذیر هستند، نباید آن را تماشا کنند.

هالیوود ریپورتر این برنامه را با برنامه های CW مقایسه کرد و خاطر نشان کرد به طور قطع، چیزهای زیادی در اینجا وجود دارد که شما را نسبت به این مجموعه بیشتر مشتاق کند؛ اما باید کمی صبور باشید.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.