دانلود سریال
Station Eleven

1514 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 31134
10
/
7.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Station Eleven
دانلود سریال Station Eleven

خلاصه داستان سریال Station Eleven

داستان Station Eleven در مورد یک نوع حماسه و اتفاق آخر الزمانی است که چندین جدول زمانی را در بر می گیرد و به روایت داستان بازماندگان یک آنفولانزای ویران گر می پردازد. این افراد تلاش می کنند از نو و برای بار دیگر دنیای خود را بسازند. آن ها می خواهند تفکرات مربوط به گذشته را از خود دور کرده و با تصوری جدید، دنیای تازه و متفاوتی برای خود ایجاد کنند. این افراد در طول زمان بسیاری از عزیزان خود را به خاطر بیماری از دست داده و هنوز نتوانسته اند خود را با این شرایط زندگی به طور کامل وفق دهند. آن ها در تلاش هستند که در آینده به جایگاه و موقعیت های بهتری دست پیدا کنند.

در ادامه مجموعه تلویزیونی Station Eleven با شخصیتی به نام جیوان آشنا می شویم. جیوان یک بلاگر 30 ساله مهربان و خوش رو و در عین حال یک شخص سرگردان و معذب است که از داشتن زندگی بی هدف رنج می برد. شخص دیگر این سریال کیرستن است که به طور عجیبی، سرنوشت او را به جیوان نزدیک می کند. کیرستن یک بازیگر کودک بوده و در تئاتری نقش اول را ایفا می کند که در نهایت به بیماری مبتلا می شود. بعد از ابتلای نقش اول این تئاتر و انتقال او به بیمارستان، جیوان بر اساس حس مسئولیت و انسان دوستی خود کیرستن را تا خانه همراهی می کند. در ادامه‌ جیوان به طور موقت وظیفه نگه داری کیرستن را بر عهده می گیرد.

 

سریال Station Eleven

مجموعه Station Eleven به عنوان یک مینی سریال تخیلی شناخته می شود که در سال 2021-2022 در کشور آمریکا ساخته شد. این مجموعه برای اولین بار در سال 1400 از طریق شبکه رسمی HBD Max با زبان انگلیسی منتشر و پس از آن در بسیاری از کشور ها با زبان های مختلف ترجمه و پخش شد. این مجموعه تلویزیونی بر اساس رمانی با نام ایستگاه یازده که اثری از امیلی سنت جان مندل است، توسط پاتریک سامرویل ساخته شد. در اجرای ایستگاه یازده از ژانر های متفاوتی استفاده شده که می توان آن ها را در 5 دسته درام، رازآلود، علمی تخیلی، ماجراجویی و فانتزی طبقه بندی کرد.

در مجموعه Station Eleven بازیگران مطرح و با تجربه ای با نام های مک کنزی دیوپس، هیمش پاتل، لوری پتی،پرینس آمپونسا، ماتیلدا لاور، کیتلین فیتز جرالد، دنیل زوواتو و گائل گارسیا به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه دوست داشتنی و مهیج یک فصل دارد و در 10 قسمت به طور کامل اجرا شده است؛ همچنین مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها حدود 45 – 59 دقیقه است. تهیه کنندگان ایستگاه یازده امیلی سنت جان مندل، کلر وند، دیوید آیزن برگ و استیفانی جیکوب هستند.

 

نقد سریال Station Eleven

 Station Eleve مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته و نامزد 7 جایزه امی پرایم تایم شده است. این سریال توانسته جوایز گوناگونی را کسب کند. این مجموعه در سایت رسمی IMDB توانست امتیاز 7/7 از 10 را کسب کند که امتیاز بسیار خوبی محسوب می ‌شود و نشان از کیفیت و جذابیت بالای آن دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.