دانلود سریال
And Just Like That... اند جاست لایک دت

1734 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33871
10
/
5.7
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال And Just Like That... بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال And Just Like That... بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال And Just Like That…

داستان مجموعه And Just Like That… در مورد زندگی 3 فرد به نام های کری، میراندا و شارلوت است که سالیان سال با هم رابطه دوستی دارند. این 3 نفر در طی مدتی که با هم رابطه داشته اند، بسیار به هم نزدیک بوده و حس خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کرده اند. ماجرای زندگی و رابطه آن ها کم کم پیچیده شده و در 50 سالگی به اوج خود می رسد. این 3 نفر که در گذر زمان مسیر های پر از سختی و مشقت را طی کرده اند، اکنون نیز دارای مشکلات خاص خود هستند و برای رفع آن ها تلاش می کنند.

در ادامه And Just Like That… شاهد آن هستیم که همانند سریال قبلی که این 3 شخصیت در آن بازی کرده و با مشکلاتی مانند روابط پیچیده کاریابی مواجه شده بودند، اکنون نیز به مسائل دوران میان سالی برخورد کرده اند. در این مجموعه می بینیم که کری، شغل قبلی اش را که نویسندگی بود، ترک کرده است. او به دلیل وجود انواع مشکلات اجتماعی و مالی نتوانسته آن را ادامه دهد. در مقابل وضعیت زندگی شارلوت مطلوب است و از لحاظ مالی نیز نسبت به کری اوضاع بهتری دارد؛ او می تواند به خوبی زندگی خود را سر و سامان دهد. علاوه بر این، نفر سوم که میراندا نام دارد، تلاش می کند تعادلی میان گذشته و حال زندگی خود ایجاد کند. 

 

سریال And Just Like That…

And Just Like That… به عنوان یک مجموعه تلویزیونی جذاب شناخته می شود که در سال 2021 در کشور آمریکا ساخته شد. این مجموعه تلویزیونی برای اولین بار در سال 1400 از طریق شبکه رسمی HBO Max با زبان انگلیسی پخش شد. این سریال توسط مایکل پاتریک کینگ ساخته شده که دنباله ای از سریال تلویزیونی Sex and the City، ساخته دارن استار است. داستان سریال بر اساس روزنامه Candace Bushnell و کتاب هایی به همین نام است که در سال 1996 ساخته شده بودند. در اجرای نمایش نیز از ژانر های مختلفی استفاده شده که می توان آن ها را به 3 دسته کمدی، درام و عاشقانه تقسیم کرد.

در And Just Like That… بازیگران با تجربه ای با نام های سارا جسیکا، سارا رامیرز، سینتیا نیکسون، کریس نوت، کریستین دیویس، ویلی گارسون، نیکول آری پاکر و جان کوریت، به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه دارای یک فصل بوده و به طور دقیق در 10 قسمت اجرا شده که مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها 37 – 44 دقیقه است. رده سنی مناسب برای تماشای این مجموعه TV-MA بوده که کارگردانی آن توسط میکائیل پاتریک کینگ انجام شده است. تولید کنندگان اجرایی مجموعه کریستین دیویس، الیزا زوریتسکی، جولی روتنبرگ و سارا جسیکا پارکر هستند.

 

نقد سریال And Just Like That…

And Just Like That… در میان مخاطبان محبوبیت خاصی دارد و به خوبی می تواند بیننده را تا پایان داستان با خود همراه سازد. این مجموعه در سایت رسمی و معتبر IMDB توانسته امتیاز 6/5 را به خود اختصاص دهد. ویژگی برجسته سریال را می توان بازیگران پر قدرت و ماهر آن در نظر گرفت که با اجرای دقیق توانسته اند جذابیت خاصی در روند نمایش به وجود بیاورند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.