دانلود سریال
White Collar

1472 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 136858
10
/
8.2
IMDB Rating
81
/
81
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال White Collar
دانلود سریال White Collar

خلاصه داستان سریال White Collar

این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی و از آن مهم تر، داستان فرار فردی را به تصویر می کشد که زندانی بوده و هر کاری می کند تا خود را از مخمصه ای که در آن قرار گرفته، نجات دهد. این فرد در White Collar، نیل کفری نام دارد. نیل که بنا بر قضیه ای بسیار مهم در زندان افتاده، نمی خواهد دیگر روز هایش را در این مکان زندگی کرده و برای فرار کردنش از آنجا برنامه هایی را چیده است. اولین کاری که نیل کفری برای انجام این کار در نظر گرفته، تراشیدن ریش هایش است. او می خواهد با این ترفند، خود را جایگزین فردی دیگر نشان دهد. 

نیل تمامی برنامه ها را به صورتی چیده که مو لای درز شان نرود. عمل بعدی او برای فرار، پوشیدن یونیفرم یکی از مامورین زندان است. با اینکه بسیاری از مامورین در سریال White Collar، این فرد را در زندان می شناسند، اما نیل پس از تراشیدن صورتش آنقدر عوض شده که کسی نمی تواند به راحتی تشخیصش دهد. تمامی این کار ها در صورتی انجام می شوند که او در زندانی فوق امنیتی زندانی شده و تمامی مامورین آنجا به خط شده اند تا از زندانیان مراقبت کنند. نیل کفری با وجود تمامی این شرایط، یونیفرم یکی از مأمورین را به تن کرده و از زندان فرار می کند. 

 

سریال White Collar

جف استین به عنوان کارگردان این مجموعه تلویزیونی شناخته می شود. با توجه به امتیازاتی که White Collar نصیب خود کرده، می توان گفت که جف استین توانسته بهترین کار خود را ارائه دهد. او بنا بر جایگاهی که این سریال از آن خود کرده، به عنوان یکی از بهترین کارگردانان شناخته می شود. می توان از ژانر های درام، کمدی و همچنین جنایی، به عنوان ژانر های اصلی و غالب بر ماجرای این مجموعه تلویزیونی که با نام یقه سفید شناخته می شود، نام برد. بنا بر این ژانر ها، توصیه می شود افرادی که سنی پایین تر از 14 سال دارند، آن را تماشا نکنند. 

سریال یقه سفید محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان های انگلیسی و فرانسوی ساخته شده است. با توجه به زبان انگلیسی که زبان اصلی این مجموعه تلویزیونی است، می توان بخشی از بازدید های White Collar را مدیون آن بود؛ چرا که بسیاری از افراد در سر تا سر جهان به زبان انگلیسی واقف اند. یقه سفید در 6 فصل و 81 قسمت ساخته شده است. این تعداد فصل برای یک سریال، نشان دهنده میزان موفقیت آن خواهد بود. هر کدام از این قسمت های یقه سفید، در زمانی حدود 40 دقیقه خلاصه شده اند.

وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه یو آ بود. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی جنایی و درام در سال 2009 روی این شبکه قرار گرفت.

 

نقد سریال White Collar

اگر قرار باشد برای نقد این مجموعه تلویزیونی تنها به امتیازی که سایت IMDB برایش در نظر گرفته بسنده کنیم، می توانیم آن را به عنوان سریالی محشر بدانیم. White Collar توانست در این سایت بنا بر نظر بینندگان، امتیاز 8.2 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-10-22 22:44:18
    سلام فصل ۳ قسمت ۷ نیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.