دانلود سریال
Day of the Dead

1159 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2306
10
/
4.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Day of the Dead
دانلود سریال Day of the Dead

خلاصه داستان سریال Day of the Dead

داستان Day of the Dead در مورد تعدادی افراد غریبه است که در مواجهه با مرگ و زندگی قرار دارند و تلاش می کنند که در 24 ساعت آینده که در پیش روی آن ها قرار دارد، در مقابل یورش به خود زنده بمانند. این افراد برای این مهم تلاش می کنند و برای دست یابی به آن آماده انجام هر کاری هستند. در ادامه می بینیم که این افراد برای زنده ماندن با چالش های بسیار سختی رو به رو شده و در ادامه مسیر باید کار هایی که تا الان به هیچ وجه از آن‌ها خبر نداشته اند را انجام دهند. تعداد افرادی که در این داستان بر روی آن ها تمرکز شده، 6 نفر بوده که نسبت به هم غریبه اند و رابطه ای با هم ندارند.

در ادامه Day of the Dead می بینیم محلی که این افراد در آن قرار دارند، شهری بسیار کوچک بوده و داستان هم به خوبی این شهر کوچک را روایت می کند. همان طور که گفتیم، این افراد از اول با هم ارتباطی نداشته و به طور کامل غریبه اند و هر کدام به همراه خانواده خود مشغول به زندگی و امور روزمره خود هستند. در یکی از روز ها به طور اتفاقی، حادثه ای غیر منتظره رخ می دهد و افراد مرده ای در این شهر زنده شده و بر می خیزند. فضای بسیار ترسناکی سراسر شهر را فرا می گیرد و افراد بسیاری کشته می شوند. در این بین این 6 نفر برای نجات خود باید اقدام کنند.

 

سریال Day of the Dead

Day of the Dead یک مجموعه تلویزیونی به شمار می رود که در سال 2021 در کشور کانادا ساخته شد. این سریال برای اولین بار در سال 1400 از طریق شبکه های رسمی منتشر شد. جالب است بدانید که این مجموعه الهام گرفته از اثری با نام روز مردگان که با کارگردانی جورج ای رومرو اجرا شده و توسط جد الینوف و اسکات توماس ساخته شده است. در اجرای این مجموعه جذاب و هیجانی از ژانر های اکشن، درام و ترسناک استفاده شده است.

در Day of the Dead بازیگران ماهری با نام های کینان ترسی، دنیل دوهنی، ناتالی مالیکا، میراندا فری گان، دجان لویالا، مورگان هورمستروم، کریستی داون دینسمور، میکی دپود، کوین اوگرادی، مارسی، لوسیا والترس و جی براساو، بازی کرده اند. این مجموعه تلویزیونی دارای یک فصل بوده که در 10 قسمت به طور کامل بیان و اجرا شده و مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها، حدود 40 دقیقه است. این سریال متناسب با رده سنی TV-MA بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است که در بسیاری از کشور ها با زبان های متفاوتی ترجمه شده است.

 

نقد سریال Day of the Dead

طرفداران زیاد سریال Day of the Dead نشان از جذابیت و کیفیت بالای آن دارد. این مجموعه به خوبی می تواند بیننده را با خود همراه سازد؛ به گونه ای که او را مشتاق به دیدن قسمت های بعدی خود می کند. این مجموعه تلویزیونی در سایت رسمی و معتبر IMDB، توانسته امتیاز 6/4 را به دست بیاورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.