دانلود سریال
American Horror Story داستان ترسناک آمریکایی

4338 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 345030
10
/
8
IMDB Rating
133
/
133
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) بدون سانسور با کیفیت بالا
دانلود سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) بدون سانسور با کیفیت بالا

خلاصه داستان سریال American Horror Story

American Horror Story یک اثر تلویزیونی درام و ترسناک محسوب می شود که در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. هر فصل از این مجموعه داستان مستقلی را روایت می کند. فصل اول با عنوان Murder House درباره یک خانه قدیمی در لس آنجلس است که با ارواح قربانیان قتل درگیر شده است. فصل دوم با عنوان Asylum در بیمارستان روحی Briarcliff در سال ۱۹۶۴ رخ می دهد. همچنین فصل سوم با عنوان Coven درباره جادوگران است که یک داستان مجزا برای آن روایت می شود.

تا به امروز بیش از ۹ فصل از American Horror Story به نمایش درآمده که هر کدام از آن‌ ها تماشاگران خاص خود را داشته اند. هر یک از فصل ‌های این سریال با داستانی منحصر به فرد و شخصیت ‌های فراوان شناخته شده‌ اند. در نتیجه، شما می توانید تا مدت ها از دیدن فصول مختلف این مجموعه لذت ببرید. جدید ترین فصل این مجموعه درباره یک گروه از دانشجویان است که به یک اردوگاه تابستانی در جنگل می ‌روند و با یک قاتل زنجیره‌ ای مواجه می‌ شوند. از همین رو می توانید این داستان جذاب را پیگیری کنید.

 

سریال American Horror Story

 

سریال American Horror Story

American Horror Story با داستان ‌هایی غیر معمول، مرموز و ترسناک مشهور است که هر فصل آن مجموعه ‌ای از قصه ‌های مستقل را به تصویر می‌ کند. هر فصل از این سریال دارای بازیگران مشهوری نظیر جسیکا لنگ، سارا پائولسون، ایوان پیترز و کثرین زتا جونز است که جذابیت آن را بیشتر می کند. تهیه ‌کنندگان این مجموعه نیز از جمله اسکات آلکساندر، برد ستاین و رایان مورفی هستند که همگی در ساخت این مجموعه نقش داشته ‌اند. فصل نخست این مجموعه ارزشمند 12 قسمت داشته که با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شده است. فصل دوم به شکل ۱۳ قسمتی تولید شده که نسبت به نسخه قبلی یک قسمت بیشتر داشت. 

زمان پخش هر فصل از American Horror Story نیز متفاوت است. برای مثال: فصل نخست این نمایش در سال ۲۰۱۱ روی آنتن شبکه FX رفته در حالی که فصل هشتم در سال ۲۰۱۸ پخش شده است. با توجه به عملکرد درخشانی که این نمایش تلویزیونی از خود ثبت کرده، به طور قطعی شاهد فصل های بیشتری در سال های آینده خواهیم بود که اهمیت آن را بیشتر خواهد کرد.

 

دانلود سریال داستان ترسناک آمریکایی

 

نقد سریال داستان ترسناک آمریکایی

سریال American Horror Story همیشه به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی ستوده شده است. جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن مینی سریال یا فیلم تلویزیونی برای لیدی گاگا در فصل پنجم، نشان دهنده اعتبار بالای این مجموعه است. همچنین این اثر موفق شده که نامزد 6 جایزه گلدن گلوب شود که نشان دهنده اهمیت بسیار بالای آن است. همچنین این اثر در سایت IMDb امتیاز ۸.۰ از ۱۰ را کسب کرده و در بین مجموعه ‌های ترسناک و درام جایگاه خوبی را دارد. این سریال با داستان ‌های جذاب، بازیگران خوب و تکنیک های سینمایی متنوع توانسته از طرفداران زیادی برخوردار شود. از همین رو می توان به عنوان یک اثر عالی آن را ستود و به تماشای آن نشست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-26 12:38:23
    واقعا سریال جالبیه، مخصوصا این که هر فصلش یه داستان جدا رو روایت میکنه آدم خسته نمیشه و کنجکاوه که ببینه فصل بعد راجب چیه، خودم به شخصه فصل دومش رو به شخصه بیشتر دوست دارم چون به فیلمایی که تو بیمارستان‌های روانی رخ میدن خیلی علاقه دارم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.