دانلود سریال
Daria

2324 تعداد بازدید
User 2
10
/
10
AnimeList Rating
User 26164
10
/
8.1
IMDB Rating
67
/
67
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Daria
دانلود سریال Daria

خلاصه داستان سریال Daria

Daria داستان یک دختر نوجوان با هوش و استعداد بالا به نام داریا مورگن را بیان می کند. او در شهر لون در ایالت تگزاس زندگی می ‌کند و حتی با داشتن قابلیت‌ ها و استعداد های فراوان، در مدرسه با مشکلات بسیاری رو به رو خواهد بود. به دلیل شخصیتی که داریا دارد، او با دوستان خود کمی متفاوت است که همین مورد برای او دردسر هایی هم ایجاد خواهد کرد. در هر قسمت این مجموعه، داریا با مسائلی مانند بلوغ، دوستی، عشق، اجتماع و خانواده دست و پنجه نرم می‌ کند. این مجموعه به طور کلی به شخصیت داریا و دوستانش به خصوص بهتی جوئی، میچ و جین تمرکز دارد.

داستان Daria به نحوی جذاب و با یک طرح بلند مدت شگفت انگیز اجرا می ‌شود و نگاه جالب و سرگرم کننده ‌ای به مسائل روزانه دارد. در نتیجه، این اثر یکی از پر طرفدار ترین سریال ‌های انیمیشن دهه ۹۰ میلادی است. داستان تلفیقی از رویداد های روزمره زندگی مردم است و به صورت طنز آمیزی به بررسی مسائل جامعه مدرن پرداخته می ‌شود. سبک طنز این مجموعه برخلاف دیگر انیمیشن ها، به طور کامل از حوزه‌ فرهنگ پاپ و فرهنگ جوانان الهام گرفته شده است.

 

سریال Daria

Daria یک انیمیشن آمریکایی بوده که در دهه ۹۰ میلادی ساخته شده است. این مجموعه توسط Glenn Eichler و Susie Lewis با همکاری Mike Judge ساخته شد. سازندگان این سریال در گذشته برنامه ‌هایی مانند Beavis and Butt-head را نیز ساخته بودند؛ از همین رو می توان از آن به عنوان یک اثر عالی نام برد. یکی از عوامل مهم موفقیت مجموعه، نوع خاص و منحصر به فرد طنزی بود که در آن به کار رفته است. نمایش با یک سبک طنزی تلخ و با پس ‌زمینه ‌ای دراماتیک، به مسائل مختلفی مانند بلوغ، دوستی، عشق، خانواده، همکاران و جامعه پرداخته است. این محصول همچنین دارای یک موسیقی فوق العاده است که به طور کلی به سبک راک و پاپ شباهت بسیار زیادی دارد.

این موسیقی با شخصیت‌ های سریال و همچنین با حال و هوای آن دوران بسیار هماهنگ بود و موفق به جلب توجه بینندگان شد. این داستان در مجموع 5 فصل و 65 قسمت دارد. پخش هر قسمت نیز حدود ۲۲ دقیقه طول می‌ کشد. Daria برای اولین بار در تاریخ ۳ مارس ۱۹۹۷ به روی آنتن شبکه MTV رفت. پخش این مجموعه تا سال ۲۰۰۲ ادامه داشت و از آن پس، این سریال توسط شبکه‌ های دیگر نیز پخش شده است. همچنین، این نمایش تلویزیونی هنوز هم از طریق پلتفرم‌ شبکه های آنلاین مانند Hulu، Amazon Prime Video و Paramount+ در دسترس است.

 

نقد سریال Daria

Daria در طول پخش خود مورد تحسین و استقبال قرار گرفته و برخی جوایز و افتخارات را دریافت کرده است. به عنوان مثال: در سال ۱۹۹۸، این برنامه برای بهترین نوآوری در ژانر انیمیشن در مراسم جوایز MTV Movie & TV Awards نامزد شد. همچنین در سال ۲۰۰۰ این اثر نامزد جایزه GLAAD Media Award در دسته بهترین برنامه تلویزیونی کمدی شد. در سال ۲۰۰۴ این اثر در جشنواره فیلم Sundance Film Festival به عنوان یکی از بهترین انیمیشن ‌های تلویزیونی تاریخ به نمایش گذاشته شد. همچنین در سایت IMDB این داستان با امتیاز 8 از 10 رتبه ‌بندی شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.