دانلود سریال
A.N.T. Farm

1175 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7645
10
/
5.1
IMDB Rating
62
/
62
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A.N.T. Farm
دانلود سریال A.N.T. Farm

خلاصه داستان سریال A.N.T. Farm

این مجموعه تلویزیونی که A.N.T. Farm نام داشته و بسیاری از افراد آن را به اسم مدرسه نوابغ می شناسند، داستانی کمدی را در خود جای داده و ماجرایی جالب را به تصویر می کشد. به نظر می رسد این مدرسه همانند دیگر مدرسه های عادی باشد و افرادی که آنجا ثبت نام می کنند، تنها درس خوانده و ادامه تحصیل می دهند. اما به این شکل نبوده و مدرسه ای که داستان این سریال حول محور ماجراجویی های آن ساخته شده، مکانی محلی بوده و دانش آموزانی که در آنجا درس می خوانند، استعداد هایی دارند که منحصر به فرد بوده و سبب پیشرفت شان می شود. 

در این مجموعه تلویزیونی، هر یک از افراد استعداد مختص به خود را دارند و می خواهند با ورود به مدرسه آن را شکوفا کرده و به دیگر افراد هم نشان دهند. با توجه به همین مسائل است که برای هر یک از دانش آموزان اتفاقات منحصر به فردی رخ می دهد. A.N.T. Farm، به داستان زندگی و استعداد کشف شده هر فردی ثبت نام شده در این مدرسه می پردازد و نشان می دهد که برای هر یک از این دانش آموزان چه اتفاقاتی رخ می دهد. داستان اصلی حول محور فردی 11 ساله است که در موسیقی به عنوان یک اعجوبه شناخته می شود. 

 

سریال A.N.T. Farm

اگر به دنبال سریالی می گردید که تمامی ژانر های خانوادگی، درام و همچنین کمدی را در خود جای داده باشد، بهتر است با مجموعه مدرسه نوابغ آشنا شوید. دان سینگر فردی است که وظیفه ساخت آن از ابتدا تا قسمت انتهایی را به عهده داشت. می توان از پایپر کردا، استفانی اسکات، جک شرت، چین آن مک کلین و سیرا مک کورمک به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در A.N.T. Farm نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه کمدی بسیار جذاب محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

ایتز ا لف پروداکشنز، کمپانی است که به عنوان تولید کننده اصلی این مجموعه تلویزیونی شناخته می شود. ریچارد کورل و آدام ویسمن، از افرادی هستند که کارگردانی مدرسه نوابغ را به عهده داشته و آن را به خوبی کارگردانی کرده اند. منظور از A.N.T، در واقع همان Advanced Natural Talent است که به صورت مخفف در تیتر اصلی سریال نوشته شده است. این مجموعه کمدی در 3 فصل و 62 قسمت ساخته شده که هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

اولین قسمت از A.N.T. Farm در تاریخ 6 می 2011 پخش شد. وظیفه انتشار تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی به عهده شبکه دیزنی بود. 

 

نقد سریال A.N.T. Farm

مدرسه نوابغ، سریالی آمریکایی است که داستان جذابی داشته، اما نتوانسته آنگونه که باید نظر بینندگان را نسبت به خود جلب کند. چنین مسئله ای را می توان از امتیازی که سایت IMDB برای A.N.T. Farm در نظر گرفته متوجه شد. مدرسه نابغه ها در این سایت به امتیاز 5.1 دست یافت. چنین امتیازی بر اساس رای و نظر 6.596 بیننده، به آن داده شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-17 02:52:18
    سلام لطفا اگه میشه سریال kickin it روهم قرار بدین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.