دانلود سریال
The Girl Before

962 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5547
10
/
6.6
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Girl Before
دانلود سریال The Girl Before

خلاصه داستان سریال  The Girl Before

داستان The Girl Before در مورد یک زن آسیب دیده است که عاشق یک خانه مینیمالیستی شده و معمار خانه در هنگام طراحی آن را طلسم کرده است. البته در نحوه علاقه مند شدن این خانم به این خانه، آن هم به صورت ناگهانی، داستان ها و مسائل عجیبی وجود دارد. سایمون و اما از شخصیت های اصلی این مجموعه هستند که این خانه منحصر به فرد را می بینند. همسر و فرزند معمار در زمان ساخت این خانه از دنیا رفته اند. طرح این خانه ویژگی های بسیار خاصی دارد و به همین دلیل شرایط زندگی در آن مقداری حساس است. جین یک زن مجرد است که 3 سال قبل از مستأجران جدید یعنی اما و سایمون در این خانه زندگی می کرد. سایمون و اما با رفتن به این خانه متوجه می شوند جین 3 سال قبل در این خانه مرده است.

داستان The Girl Before یک سریال مهیج و غم انگیز است که به توصیف داستان این خانه مرموز و اعجاب انگیز می پردازد و داستان زندگی جین به عنوان مدیر روابط عمومی باهوش را به تصویر می کشد. این خانه دارای قوانین عجیب و غریب است که ساکنان باید آن ها را رعایت کنند؛ در غیر این صورت باعث ایجاد مشکلاتی برای صاحب خانه می‌ شود که برخی از آن ها می تواند باعث مرگ افراد شود. به همین دلیل، زندگی در آن نگران کننده است و فضای بسیار دلهره آوری دارد. داستان این مجموعه از یک پرونده واقعی بی سابقه به نام پیامک خودکشی میشل کارتر برگرفته شده که در آن رابطه کارتر با کنراد درباره وقایع منجر به قتل او، بررسی شده است.


سریال The Girl Before

ژانر The Girl Before اجتماعی و مهیج، درام و عاشقانه بوده و ساخت آن توسط لیزا برولمان انجام شده است. کشور های سازنده این سریال انگلیس و آمریکا بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. نمایش تلویزیونی دختر قبلی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و نویسنده آن ماریسا لسترید و جی پی دیلینی است. از بازیگران اصلی این نمایش تلویزیونی می توان به گوگو مباتا. راو، دیوید اویلوو، جسیکا پلامر و بن هاردی اشاره کرد که بازیگری فوق ‌العاده ‌ای داشته اند. محل تولید The Girl Before بریستول بوده و تهیه کننده آن روندا اسمیت است. شرکت تولید کننده و سرمایه‌ گذار این مجموعه نیز استودیو بی بی سی است. این سریال برای اولین بار در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ از شبکه های BBC one و HBO Max منتشر شد. مشاهده داستان این مجموعه تلویزیونی برای رده سنی ۱۶ سال به بالا مناسب است و به همین دلیل، بیشتر مخاطبان آن جوانان و بزرگسالان هستند.


نقد سریال The Girl Before

مخاطبان و منتقدان درباره وقایع این سریال و فیلمنامه آن نظرات مثبتی داشته اند. همچنین درباره نحوه بازی هنرمندان نیز The Girl Before توانست مورد توجه مخاطبان زیادی قرار بگیرد. همچنین این سریال توانسته در حوزه های بین المللی درخشش خوبی داشته باشد و طبق نظر مخاطبان در سایت Imbd امتیاز ۶.۳ از ۱۰ را دریافت کند. این امتیاز نشان دهنده توجه مثبت کاربران به محتوا این نمایش تلویزیونی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.