دانلود سریال
Severance

با زیرنویس فارسی چسبیده
1987 تعداد بازدید
User 3
10
/
9.66
AnimeList Rating
User 173327
10
/
8.7
IMDB Rating
19
/
19
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Severance
دانلود سریال Severance

خلاصه داستان سریال Severance

داستان این مجموعه تلویزیونی که جداسازی یا همان جدایی نام دارد، در مورد یک شرکت زیست فناوری است که قصد دارد اهداف شوم و شرورانه خود را روی تمامی کارکنان پیاده کرده و از این طریق به اهداف خود دست یابد. این شرکت زیست فناوری در سریال Severance، با نام صنایع لومن شناخته شده و از روش های مختلف پزشکی برای محصولات نهایی خود استفاده می کند. این کمپانی می خواهد هرچه سریع تر به اهداف خود برسد؛ به همین دلیل است که از روش پزشکی خاصی استفاده می کند تا روی مغز کارکنانش تاثیر گذار باشد. 

کاری که کمپانی صنایع لومن روی کارمندان خود انجام می دهد، به این صورت است که با روش پزشکی خاص، خاطرات و هر آنچه که در ذهن کارمندان در حیطه کاری است را از خاطرات غیر کاری جدا می کند. با توجه به این عمل  جداسازی است که این مجموعه با نام Severance شناخته می شود. همه چیز به خوبی پیش می رود و کسی از کارمندان، بویی از ماجرا نمی برد. تا اینکه یکی از افراد به نام مارک که او هم در دسته کارمندان جداسازی شده قرار دارد، متوجه این شبکه شرورانه بزرگ شده و کم کم به کشف سیستم کاری آن می پردازد.

 

سریال Severance

می توان از آویف مک آدلر و بن استیلر به عنوان کارگردانانی نام برد که این مجموعه را به سرانجام رساندند. جداسازی که در ژانر های دلهره آور روان شناختی، علمی تخیلی، کمدی سیاه و معمایی ساخته شده، اثری از دن اریکسن است. Severance محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از پاتریشا آرکت، گری رابرت بایرن، آویف مک آدلر، آدام اسکات، آماندا اورتون، به عنوان برخی از افرادی نام برد که تهیه کنندگی اصلی این مجموعه تلویزیونی معمایی را به عهده داشتند. 

زک چری، جان تورتورو، کریستوفر واکن، پاتریشا آرکت، مایکل چرنوس، بریت لاور، ترامل تیلمن، دیچن لاچمن و آدام اسکات، از بازیگرانی هستند که در جداسازی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. جداسازی به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چرا که تنها یک فصل و 9 قسمت دارد. هر یک از این 9 قسمت زمانی حدود 40 الی 57 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های Severance به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 18 فوریه سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

می توان از دن اریکسن، جکی جان، مارک فریدمن، جان کمرون، نیکولاس وینستاک و بن استیلر به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه نام برد. 

 

نقد سریال Severance

با توجه به آنکه بسیاری از صحنه های این سریال رازآلود و معمایی است، توصیه می شود افراد زیر 17 سال آن را تماشا نکنند؛ چرا که مناسب آن ها نیست. با توجه به همین بخش ها و جذابیت های کل داستان بود که Severance توانست نظر افراد زیادی را نسبت به خود جلب کرده و امتیاز مناسبی را از سایت IMDB کسب کند. امتیازی که این سایت برای مجموعه جداسازی در نظر گرفته، 8.7 است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-01-14 07:26:51
    دوستان داستان از این قراره که یه شرکت خاطرات کارمنداشو با جراحی طوری میکنه که خاطرات کار و خاطرات غیر کاریشون جدا میشن ولی یکی این وسط کم کم یادش میاد و پشماش از کشف حقیقت کم کم میریزه و...
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.