دانلود سریال
Kung Fu

1549 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 4943
10
/
5.7
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kung Fu
دانلود سریال Kung Fu

خلاصه داستان سریال Kung Fu

داستان Kung Fu درباره کوای چانگ کین است که در نقش پسر یتیم و فرزند یک مرد آمریکایی به اسم توماس هنری کین و زن چینی اون کوای لین است. او در نیمه قرن نوزدهم در چین به دنیا آمده و پس از مرگ مادر بزرگ، در صومعه شائولین برای آموزش پذیرفته می‌ شود. او قصد دارد در چین متخصص هنر های رزمی و کشیش شائولین شود. یکی از مرشد های محبوب کین به نام استاد پو توسط برادرزاده امپراتور کشته می شود و کین به دلیل خشم زیاد، برادرزاده را می کشد. او به دلیل این که مورد خشم امپراطور قرار گرفته، از چین به آمریکا فرار می کند و به دنبال یافتن برادر ناتنی خود دنی است. 

البته او به دنبال جلب توجه نیست و احساس مسئولیت اجتماعی و آموزش هایی که دریافت کرده، باعث شده به دنبال عدالت باشد و در مقابل شرارت ها ایستادگی کند. در ادامهKung Fu  کین برای این که دستگیر نشود و افراد مختلف را که به او کمک کرده ‌اند از آسیب ها حفظ کند، هم می جنگد و هم به دنبال پدر بزرگش است. در جریان این نمایش تلویزیونی فلش بک های مختلفی به زمان آموزش کین، استاد پو و استاد چن مینگ کان  اتفاق می ‌افتد. در انتهای داستان کین برادر و برادرزاده خود را پیدا کرده و از آن ها در برابر آسیب‌ های موجود حفاظت می‌ کند.

 

سریال Kung Fu

مجموعه Kung Fu در دسته مجموعه های اکشن، ماجراجویی و درام وسترن رزمی است. کارگردانی این نمایش تلویزیونی توسط اد اسپیلمن، جری تورپ و هرمان میلر انجام شده است. تهیه کنندگی آن نیز توسط جزی تورپ انجام شده است. مجموعه تلویزیونیKung Fu  توسط ایالات متحده آمریکا ساخته شده و زبان اصلی آن انگلیسی است. این مجموعه در ۳ فصل و۶۲ قسمت ساخته شده که زمان اجرای هر قسمت ۵۰ دقیقه است. از ۱۴ اکتبر ۱۹۷۲ تا ۲۶ آوریل ۱۹۷۵ این مجموعه برای اولین بار از شبکه ABC روی آنتن رفت. بسیاری از کلمات قصاری که در متن فیلمنامه استفاده شده، از کتاب تائو ته چینگ و فلسفه تائوئیست لائوتزو برگرفته شده است.

 

نقد سریال Kung Fu

از دید منتقدان مجموعه تلویزیونی Kung Fu بسیار تأثیر گذار شناخته‌ شده و کین به عنوان یک مرد صلح طلب که به دنبال جنبه اخلاقی در موقعیت‌ های مختلف است، توصیف شده و وی از کمترین خشونت برای حل مسائل استفاده می ‌کند. طبق نظر منتقدان این مجموعه به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن و داشتن حالت تعلیق برای مردم بسیار خاص و اثر گذار است. سریال کونگ فو توانست در بسیاری از  جشنواره های بین‌المللی مثل جایزه امیPrimetime  برنده بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری و بهترین سریال تک دوربینی برنده شود. 

همچنین جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و بهترین بازیگر مرد خارجی در مجله Teleprograma اسپانیا به کونگ‌فو تعلق گرفته است. علاوه ‌بر این، نمایش تلویزیونیKung Fu  در جشنواره جایزه گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین درام تلویزیونی برجسته شد‌. همچنین در سال ۱۹۷۵ این نمایش تلویزیونی توانست برای جایزه امی Primetime نامزد بازیگر نقش مکمل مرد شود‌. از افتخارات این مجموعه می ‌توان به بهترین سریال درام ویرایش شده از نظر سردبیران سینما آمریکا، بهترین برنامه تلویزیونی و بهترین سریال از نظر Imprensa برزیل و محبوب ترین شخصیت از نظر مجله Teleprograma اشاره کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.