دانلود سریال
Into the Badlands

1545 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 48684
10
/
7.9
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Into the Badlands
دانلود سریال Into the Badlands

خلاصه داستان سریال Into the Badlands

مجموعه تلویزیونی Into the Badlands  به روایت دنیا پسا آخرالزمانی می ‌پردازد که پس از ۵۰۰ سال جنگ باعث ویرانی تمدن شده است. البته برخی از عناصر فناوری روز دنیا مثل وسایل نقلیه و برق از این جنگ ها در امان مانده اند؛ ولی از استفاده سلاح گرم اجتناب می شود و انسان ها روش هایی مثل تیراندازی را برای دفاع از خود به کار می ‌گیرند. Badlands  به ایالت های میان کوه‌ های راکی و رود می سی سی پی گفته می ‌شود که در آن یک جامعه فئودالی ایجاد شده و به دنبال پر کردن خلاء قدرت است. افرادی به نام بارون ها با استفاده از انحصاراتی مثل سوخت یا تریاک و زمین، به دنبال کنترل جامعه هستند و به تجارت می پردازند. 

بارون ها نیروی کار بردگان و روسپی هایی با عنوان عروسک را به خدمت گرفتند. همچنین یک ارتش متشکل از زنان و مردان جوان با نام کلییرز به حفظ قدرت بارون می پردازد و هر نیرو از طریق یک نایب رئیس، تحت سلطه قرار دارد. در مجموعه Into the Badlands  برخی از گروه ‌ها تحت سلطه بارون ها قرار ندارند که رایج ترین آن ها عشایر هستند و به راهزنی و فعالیت های غیر قانونی مثل غارت کاروان ها می پردازند. برخی از افراد نیز در قبیله های سازمان یافته متناسب با ارزش های خود زندگی می کنند و بت پرست هستند. مردم در Badlands بر این اعتقاد هستند که آرمان شهر افسانه ‌ای با عنوان آزرا در بیرون از ممالک بد وجود دارد و هیچ بدی به آن راه پیدا نمی ‌کند.

 

سریال Into the Badlands

داستان Into the Badlands  در دسته نمایش های ماجراجویانه قرار دارد و فیلم نامه آن توسط آلفرد گوف و مایلز میلار نوشته شده است. تهیه کنندگان این نمایش دی دی کو، دنی ولف، مورگان اوسالیوان، جیمز فلین و کاری هابستون هستند. از بازیگران اصلی این مجموعه می ‌توان به دانیل وو، سارا بولگر، اورلا بردی، آرامیس نایت، امیلی بیچم، الیور استاک و... اشاره کرد. کشور سازنده Into the Badlands  ایالات متحده آمریکا بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. این نمایش تلویزیونی در 3 فصل و ۳۲ قسمت تهیه شده که زمان پخش هر قسمت ۴۴ دقیقه است. این مجموعه برای اولین بار در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵ از شبکه AMC  پخش شد و در ۶ مه ۲۰۱۹ به پایان رسید. در ابتدا برنامه ریزی هایی برای ساخت فصل چهارم نیز انجام شده بود؛ اما در نهایت پس از اتمام فصل ۳ ادامه ساخت این مجموعه لغو شد.

 

نقد سریال Into the Badlands

طبق نظر منتقدان، این مجموعه در فصل اول نقد های مختلفی دریافت کرد و به پتانسیل ‌های بیشتر آن برای بهبود کیفیت و افزایش تأثیرگذاری اشاره شد. البته سکانس های اکشن طراحی مطلوبی داشتند و هنر های رزمی اجرا شده راضی کننده بود. در حالت کلی، فصل دوم و سوم نقد های مثبتی دریافت کردند و این مجموعه توانست در زمره نمایش های تلویزیونی متوسط قرار بگیرد. Into the Badlands توانسته نامزد دریافت جایزه بهترین سریال تلویزیونی اکشن مهیج در سال ۲۰۱۸ باشد. امتیاز سایت Imbd  به این مجموعه اکشن طبق نظر تماشاگران ۷.۹ از ۱۰ بوده که نشان دهنده عملکرد رضایت بخش آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • me
    1401-02-20 08:44:32
    سریال خوبی هست بینید اگه شک دارید متاسفانه ادامش رو نساختن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.