دانلود سریال
Billy the Kid بیلی د کید

1470 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7715
10
/
7.3
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Billy the Kid (بیلی د کید) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Billy the Kid (بیلی د کید) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Billy the Kid

داستان این مجموعه تلویزیونی که بیلی کوچیکه نام دارد، حول محور ماجراجویی های فردی است که ایرلندی بوده و با این اصل و نصب در شهر زندگی می کند. این فرد در سریال Billy the Kid، با نام بیلی شناخته می شود. در واقع، نام این مجموعه تلویزیونی بر اساس نام نقش اول آن انتخاب شده است. بیلی در شهری به نام لینکلن زندگی می کرده و در اصل یکی از افراد تاثیرگذار در زمان جنگ بین شهرستان های این منطقه بوده است. می توان آن را فردی بسیار یاغی و موثر در دوره غرب وحشی آمریکا دانست که پیش از مرگش 8 نفر را کشته است. 

این کابوی و هفت تیر کش حرفه ای که رگ و ریشه ای اصیل دارد، در سن 14 الی 16 سالگی خود که دوران طلایی زندگی هر فردی محسوب می شود، شرایط چندان خوبی را تجربه نکرد؛ با توجه به همین شرایط بود که او در ادامه فرآیند زندگی اش به عنوان یک قاتل شناخته می شد. بیلی در Billy the Kid، یکی از افرادی بود که حضور او در خط مقدم آمریکا به عنوان یک کابوی، ضروری بود. البته او با ظاهری جذاب و چشمگیر در جنگ بین شهرستان های لینکلن هم حضور داشت و کار های لازم را انجام می داد. 

 

سریال Billy the Kid

این مجموعه تلویزیونی که بیلی د کید یا همان بیلی کوچیکه نام دارد، به کارگردانی افرادی با نام های اتو باتهرست، راشل لیترمن و مایکل نانکین ساخته شده است. آن ها تمام سعی خود را کرده اند تا بیلی کوچیکه را به بهترین شکل ممکن کارگردانی کنند. Billy the Kid در ژانر های ماجراجویی، درام، عاشقانه، وسترن و همچنین اکشن تولید شده است. مایکل هرست فردی است که فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را به رشته تحریر در آورده است. این سریال محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از آیلین اوهیگینز، نش نیستروم، شان اوون رابرتز، جونا کولیر، تام بلیت و دنیل وبر به عنوان بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی اکشن به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. بیلی د کیدز مجموعه ای است که به صورت مینی سریال ساخته شده است؛ چرا که تنها یک فصل دارد. در همین یک فصل از Billy the Kid، 8 قسمت قرار گرفته است. در ابتدا پخش این مینی سریال از شبکه اپیکس آمریکا آغاز شده و پس از مدتی در شبکه های دیگر آمریکا و همچنین انگلستان ادامه یافت. 

بیلی د کید برای اولین بار در تاریخ 24 آوریل سال 2022 روی شبکه آمریکایی قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال Billy the Kid

مینی سریال بیلی کوچیکه، توانسته با امتیاز مناسبی که در سایت IMDB کسب کرده، در جایگاه خوبی قرار بگیرد. این سایت امتیاز 7.1 را برازنده مجموعه تلویزیونی Billy the Kid دانست. چنین امتیازی بر اساس رای و نظر بینندگان به آن تعلق گرفته است. بینندگان برای چهره پردازی، کارگردانی، شخصیت پردازی، طراحی لباس، فضا سازی، داستان جذاب و همچنین اجرای حرفه ای بازیگران این مینی سریال نظر مثبت خود را اعلام کرده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.