دانلود سریال
The Man Who Fell to Earth مردی که به زمین افتاد

1259 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10201
10
/
7.3
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Man Who Fell to Earth بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Man Who Fell to Earth بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Man Who Fell to Earth

این مجموعه تلویزیونی که با نام مردی که بر زمین افتاد شناخته می شود، داستان زندگی موجودی را روایت کرده و به تصویر می کشد که به تازگی به زمین آمده و ملزوم است تا ماموریتی جدی را دنبال کند. این موجود بیگانه در سریال The Man Who Fell to Earth، از سیاره ای دور به زمین آمده است و ماموریت دارد تا از زندگی انسان ها با خبر شود. او آمده تا متوجه شود انسان شدن چه شرایطی دارد و در واقع معنی و ماهیت انسان چیست! 

با توجه به شرایطی که این موجود بیگانه در آن قرار دارد، باید زنی را پیدا کند که بقای او را تضمین کند. در همین حین بود که با زنی به نام جاستین فالز آشنا شد. جاستین فالز، همان زنی است که می توانست گونه او را از نابودی نجات دهد. شرایط آشنایی آن ها به زودی رخ داد. جاستین و این موجود بیگانه در سریال The Man Who Fell to Earth، تمام سعی و تلاش خود را کردند تا این موجود بیگانه و همچنین شرایط بقای گونه آن را نجات دهند، اما در نهایت به نتیجه ای نرسیدند. این شرایط تا زمانی ادامه پیدا کرد که آن ها متوجه شدند در ابتدا باید جهان انسان ها را نجات دهند. 

 

سریال مردی که به زمین افتاد

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر علمی تخیلی ساخته شده به عهده افرادی با نام های جاس اگنیو و الکس کورتزمن بود. آن ها توانستند تا حد امکان مردی که بر زمین افتاد را به سطح مناسبی برسانند. فیلمنامه The Man Who Fell to Earth را افرادی با نام های جنی لومت، جین مگز و الکس کورتزمن نوشتند. این مینی سریال علمی تخیلی، محصولی مشترک از کشور های انگلستان و آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. کمپانی های سی بی اس استودیوز، سکرت هایدوت و تایمبرمن بورلی پروداکشنز، این مجموعه را تولید کرده اند.

 می توان از نائومی هریس، کلارک پیترس، انل اولالی، سونیا کسیدی، کیت مولگرو، جوانا ریبیرو، چیویتل اجیوفور، جیمی سیمپسونو بیل نای به عنوان بازیگرانی نام برد که در مردی که بر زمین افتاد به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه علمی تخیلی در یک فصل و 10 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت های The Man Who Fell to Earth، در زمانی حدود 45 دقیقه خلاصه شده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه شو تایم بود. اولین قسمت از مردی که بر زمین افتاد، در تاریخ 13 مارس سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Man Who Fell to Earth

مردی که بر زمین افتاد توانست امتیاز مناسبی را در سایت IMDB کسب کند. این سایت که سایت معتبر و جهانی است، امتیاز دهی را بر اساس نظر و رای بینندگان انجام می دهد. IMDB امتیاز 6.1 را کاملا برازنده The Man Who Fell to Earth دانست؛ چرا که بینندگان، بیشتر به کارگردانی عالی، شخصیت پردازی، ماجرای جذاب فیلمنامه و همچنین بازی خوب بازیگران رای داده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.