دانلود سریال
Soil

785 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1165
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Soil
دانلود سریال Soil

خلاصه داستان سریال Soil

این مجموعه تلویزیونی که با نام خاک یا همان سویل شناخته می شود، داستانی جذاب از فردی را به تصویر کشیده و روایت می کند که قصد دارد با کار های خود، مردم شهر را سرگردان و گیج کند. در واقع، این فرد در سریال Soil شخصی است که کار آفرین بوده و از این طریق هم کسب درآمد می کند تا زندگی خود را با آن بگذراند. او که به نظر می رسد شخصی بسیار باهوش و زیرک است، در جامعه ای زندگی می کند که مردم آنجا بسیار باور پذیر هستند و هر چیزی را بدون خواستن دلیل و مدرک معتبری قبول می کنند. 

در واقع، این کار آفرین جوان و باهوش سعی دارد در جامعه خود، بسیاری از  باور ها و اعتقادات قدیمی که سند و مدرک چندان واضحی هم برای درست بودن ندارند را از بین برده و اعتقادات و باور های صحیح را جایگزین آن ها کند. او در سریال Soil، در جامعه مراکشی بلژیک زندگی می کند و با توجه به اصل و نسبی که دارد، دستش برای بسیاری از کار ها باز است. اولین قدم او برای تلاش در این زمینه، در یکی از مراسمات تشییع جنازه شهر شان است. او با آوردن دستور کار های جدید، مردم حاضر در این مراسم را سرگردان و گمراه می کند. 

 

سریال Soil

این مجموعه تلویزیونی که خاک نام دارد، به کارگردانی افرادی با نام های متیو مورتلمنز، بیلال فلاح و آدیل ال آربی ساخته شده است. آن ها توانستند خاک را با درایت کامل، به جایگاهی مناسب برسانند. ژانر های اصلی این مجموعه که به آن شکل داده و در اصلی تعریفش می کنند، ژانر های درام و کمدی هستند. Soil را اشخاصی به نام های یوِس برتراند، کورنی آپلمنز، جان دِ کلرک، آنمی دگریس، آنیکا اسمید و فلئور وینترز به مرحله تولید رسانده اند. این مجموعه تلویزیونی کمدی، محصولی از کشور بلژیک بوده و به زبان های عربی و هلندی ساخته شده است. 

می توان از یاسین اوایچ، احلام تقادوینی، ساید بومازوق، وارد کِرِمانز، شارلوت دِ بروین، رینهیلد دکلیر، دریز هینمان، تام ورمیر و باربارا سارفیان به عنوان بازیگرانی نام برد که در سویل به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این مینی سریال به عهده تام دوپنت، دریز هینمان، وانس کپل و زوزو بن چیکا بود. Soil در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی این اپیزود ها از شبکه نتفلیکس پخش شدند. 

اولین قسمت از سویل در تاریخ 26 اکتبر سال 2021 روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال Soil

از آنجایی که سویل توانسته امتیاز 7.2 را در میان سریال هایی با ژانر کمدی از آن خود کند، می توان آن را در دسته مینی سریال های موفق قرار داد. چنین امتیازی بنا بر رای و نظر بینندگان در سایت معتبر و جهانی IMDB به آن داده شده است. چیزی که توانسته Soil را تا این حد جذاب و خارق العاده نشان دهد، داستان چشمگیر آن بوده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.