دانلود سریال
Irma Vep

911 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6065
10
/
6.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Irma Vep
دانلود سریال Irma Vep

خلاصه داستان سریال Irma Vep

این مجموعه تلویزیونی که ایرما وپ نام دارد، داستان فردی را به تصویر کشیده و روایت می کند که شخصی ستاره بوده و بسیاری از افراد او را می شناسند. در واقع، این فرد که در سریال Irma Vep میرا نام دارد، هم مشهور و هم معروف است که به تازگی دچار حال و هوایی دوگانه شده است و نمی داند باید چه راهی را برای خود انتخاب کند. این ستاره سینمایی بر اساس آنکه سال های زیادی در سینمای آمریکا فعالیت می کرده، بسیار شناخته شده است. حالا مدتی است که میرا از شرایط حرفه ای خود کنار کشیده و به نظر می رسد قصد ندارد در این زمینه فعالیت کند. 

تمامی این شرایط و اوضاع تا زمانی ادامه پیدا می کند که این شخص هنرمند، بنا بر جدایی که از حرفه اش داشته، بسیار سرخورده و بی رمق می شود. حالا او در سریال Irma Vep باید خود را از این منجلاب بیرون کشیده و در واقع به خودش کمک کند. با توجه به همین موضوع او به فرانسه سفر می کند تا در بازسازی یکی از فیلم های کلاسیک به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش خود را به خوبی اجرا کند. این فیلم کلاسیک همان خون آشام ها است که حالا صامت فرانسوی قصد دارد میرا را به عنوان ایرما وپ در این مجموعه به بازی بگیرد. 

 

سریال Irma Vep

این مینی سریال در ژانر های کمدی، درام و همچنین کمی دلهره آور ساخته شده است. آهنگسازی این مجموعه تلویزیونی به عهده فردی با نام تورستون مور بود. او توانست با آواز هایی دل نواز، Irma Vep را میان بینندگان محبوب کند. داستان ایرما وپ بر اساس فیلمی با همین نام نوشته شده و سپس به تصویر کشیده شده است. می توان بر اساس بسیاری از صحنه های مشابه این 2 مجموعه، گفت که این مینی سریال حالت بازسازی شده آن فیلم است که در دهه 1996 ساخته شده بود. ایرما وپ، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان های فرانسوی و انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از دوون رز، وینکنت مک اگین، بارون یاورز، آلیشیا ویکاندر، آدریا آرجونا، جین بالیبار و نورا همزاوی به عنوان بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی درام به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. Irma Vep در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 40 الی 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی اپیزود ها به عهده شبکه اچ بی او آمریکا بود. 

اولین قسمت از این مینی سریال در تاریخ 6 ژوئن سال 2022 روی شبکه اچ بی او قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال Irma Vep

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این مینی سریال مناسب افراد زیر 13 سال نبوده و توصیه می شود آن ها ایرما وپ را تماشا نکنند. Irma Vep توانسته بر اساس رای و نظر بینندگان در سایت IMDB، امتیاز 6.8 را از آن خود کرده و در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. حجم بیشتری از نظرات برای داستان جذاب آن بوده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.