دانلود سریال
Motherland: Fort Salem

2089 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 18122
10
/
7.3
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Motherland: Fort Salem
دانلود سریال Motherland: Fort Salem

خلاصه داستان سریال Motherland: Fort Salem

مجموعه تلویزیونیMotherland: Fort Salem به روایت زندگی ۳ جادوگر می ‌پردازد که کالر، ابیگیل بل و تالی کریون نام دارند‌. این افراد در حوزه جادوی رزمی آموزش دیده ‌اند و از توانایی تار های صوتی خود به عنوان Seeds یاseedsounds  جهت اجرای انواع نمایش ‌ها استفاده می‌ کردند. صدا های صوتی ایجاد شده از این طریق حالت لایه لایه داشته و باعث ایجاد طلسم های قدرتمندی می‌ شود که فقط این جادوگران می توانند این کار را انجام دهند. داستان اصلی این مجموعه در یک دنیا روایت می‌ شود که از ۳۰۰ سال پیش تحت سلطه جریان زنان است و ایالات متحده پس از آن که توانست جادوگران سالم را محاکمه کند، اقدام به تغییر شرایط می ‌کند. هر یک از این جادوگران در این جامعه نقش ‌های شخصی و گروهی خاص خود را دارند که در جریان پخش مجموعه با آن ها آشنا می ‌شوید.

مجموعهMotherland: Fort Salem  توافقنامه سالم انجام شده توسط ایالات متحده و جادوگران را با جزئیات دقیق به تصویر می ‌کشد و افرادی را که با آزار و شکنجه جادوگران ارتباط مستقیم داشتند، مجازات می ‌کند. در ادامه ماجرا شما با یک گروه مقاومت به نامSpree آشنا می ‌شوید که در یک سازمان تروریستی با نام جادوگران هستند و بر علیه سرباز گیری جادوگران، فعالیت‌ های مختلفی انجام می ‌دهند. به همین دلیل، توافق سالم محاکمه جادوگران برای آن ها ناخوشایند است. در ادامه این مجموعه تلویزیونی میان این سازمان تروریستی و موافقان حضور جادوگران جنگ و چالش‌ های مختلفی رخ می ‌دهد که داستان را هیجان انگیز می ‌کند.
 

سریال Motherland: Fort Salem

این مجموعه در دسته سریال ‌های فراطبیعی و نمایشی قرار دارد و توسط الیوت لارنس ساخته شده است. از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونیMotherland: Fort Salem  می ‌توان به تیلور هیکسون، دمتریا مک‌ کینی، جسیکا ساتن، آمالیا هولم، اشلی نیکول ویلیامز، لین رنه و..‌. اشاره کرد. تهیه کنندگان این نمایش تلویزیونی نیز هدر توماسون، جو دی اولیویرا و کورت موریتز هستند. Motherland: Fort Salem در ونکوور و بریتیش کلمبیا فیلمبرداری شده است. این نمایش در ۳ فصل و ۳۰ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت آن از ۴۱ تا ۵۱ دقیقه متغیر است. این مجموعه برای اولین بار در ۱۸ مارس ۲۰۲۰ به روی آنتن رفت و در ۲۳ اوت ۲۰۲۲ به پایان رسید.
 

نقد سریال Motherland: Fort Salem

داستانMotherland: Fort Salem  مورد توجه منتقدان بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفت و توانست نظرات مثبت بسیاری از آن ها را جلب کند. ویژگی ‌های مختلف این مجموعه تلویزیونی مانند اجرای بسیار مطلوب بازیگران و چیدمان حرفه‌ ای توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. البته برخی ایده‌ های جاه طلبانه نیز در این مجموعه وجود داشت که همه چیز را تحت تاثیر قرار می ‌داد و از جنبه‌ های گوناگون بر مخاطب تاثیرگذار است. این ویژگی‌ های منفی نیز از دید بینندگان و منتقدان دور نمانده است. بسیاری از کاربران نسبت به این مجموعه تلویزیونی علاقه نشان داده‌ اند و محبوبیت آن باعث شده امتیاز این نمایش در سایت Imdbحدود ۶.۵ از ۱۰ باشد که نشان دهنده رضایت متوسط تماشاگران است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.