دانلود سریال
The Orville ارویل

1232 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 85K
10
/
8.0
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Orville
دانلود سریال The Orville

خلاصه داستان سریال The Orville

داستان این مجموعه تلویزیونی که اورویل نام دارد، حول محور ماجرایی است که در 400 سال آینده در حال رخ دادن است. همه چیز در سریال The Orville در یک سفینه فضایی شکل گرفته و ادامه پیدا می کند. این سفینه فضایی که با نام اورویل شناخته می شود، محیطی اکتشافی بوده و در آن انواع مختلف موجودات زندگی می کنند. هر کدام از این موجودات زندگی مختص به خود را داشته و در عین حال، شرایط را با افراد دیگر سپری می کنند. این کشتی فضایی پر شده از موجودات بیگانه و همچنین انسان ها است. 

سفینه فضایی اورویل به صورت مشترک و به وسیله انسان ها و موجودات بیگانه کنترل می شود. افسر فضایی در این کشتی، بد شانسی هایی را به خود می بیند و بنا بر همین دلیل، سعی می کند همه چیز را تحت کنترل خود در آورد. این بدشانسی های او در سریال The Orville، مربوط به شگفتی ها و خطراتی است که در فضا وجود دارند و برخی اوقات بسیار سخت می شود که آن ها را به خوبی کنترل کرد. با وجود تمامی این دشواری ها و سختی ها، آن ها همواره سعی می کنند زندگی عادی خود را سپری کرده و روز ها را بگذرانند. 

 

سریال The Orville

مجموعه تلویزیونی اورویل به کارگردانی ست مک فارلن ساخته شده است؛ البته این فرد به عنوان سازنده اصلی آن هم شناخته می شود. می توان از ژانر های کمدی، درام و همچنین علمی تخیلی به عنوان ژانر های اصلی The Orville نام برد. ست مک فارلن، جیسون کلارک، دیوید گودمن، لیلی فولر، لیز هولدن، براون براگا و جان فاورو، برخی از افرادی هستند که به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه کمدی درام شناخته می شوند. اورویل محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از اسکات گریمز، آدریان پالیکی، پیتر ماکون، پنی جانسون جرالد، جسیکا زوهر، جی لی، مارک جکسون و هالستون سیج به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در اورویل به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. فوزی دور پروداکشنز و تونتیث سنچری فاکس تلویژن، از تولیدکنندگان اصلی The Orville هستند. این مجموعه تلویزیونی کمدی در 3 فصل و 36 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 43 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی اپیزود ها به عهده شبکه فاکس بود. 

اورویل برای اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر سال 2017 روی شبکه فاکس رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال ارویل

این محصول از کشور آمریکا توانسته امتیاز 8 از 10 را در سایت معتبر و جهانی IMDB که بسیاری از افراد در سر تا سر جهان آن را می شناسند، از آن خود کند. چنین امتیاز محشر و شگفت انگیزی تنها به یک دلیل به سریال ها تعلق می گیرد و آن هم نظر و رای بینندگان در این سایت است. The Orville توانسته بر اساس داستان جذاب، بازی عالی بازیگران، شخصیت پردازی مناسب، فیلمنامه خوب و همچنین تصویرپردازی با شرایط عالی، نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و در چنین جایگاهی قرار گیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.