دانلود سریال
Sanditon

909 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17108
10
/
7.7
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sanditon
دانلود سریال Sanditon

داستان سریال  Sanditon

مجموعه Sanditon به روایت یک منطقه در کنار دریا می ‌پردازد که به تازگی رونق گرفته و صاحبان این منطقه در پی آن هستند که مشتری ‌های ثروتمندی را از مناطق دیگر کره زمین و به ویژه از لندن به آن جا بکشانند. در نتیجه از این طریق افراد مختلفی وارد این منطقه می ‌شوند. یکی از مهمانان این منطقه شارلوت نام دارد که در کنار خانواده پارکر وارد سندیتون شده است. پدر این خانواده مردسالار تام نام دارد که برای تبدیل این منطقه به یک ساحل آرام و شاد، رویا های مختلفی در سر می ‌پروراند و به دنبال آن است که سندیتون را به یک منطقه توریستی جذاب تبدیل کند. 

پارکر از حمایت مالی دنهام برخوردار بوده و از این طریق به دنبال تحقق رویا های خود است. لیدی دنهام یک زن متکبر بوده که برای اداره امور املاکش از کارکنان و مشاوران وفادار و وظیفه شناس کمک می‌ گیرد. سایر افرادی که در منطقه سندیتون زندگی می کنند، از جیره خواران و زیردستان لیدی دنهام و کاسبان محلی تشکیل می‌ شوند. در کنار آن ها اقوام خانواده پارکر نیز در Sanditon حضور یافته اند‌. برادر پارکر با نام سیدنی به عنوان یک نقش جدی در ادامه داستان حضور پررنگی دارد و اتفاقات مختلفی را در این منطقه رقم می ‌زند. در واقع، روند اصلی این داستان اتفاقات میان این خانواده ها را با یکدیگر به نمایش در می ‌آورد.

 

سریال  Sanditon

مجموعه تلویزیونی Sanditon یک کمدی و درام تاریخی است که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده و فیلمنامه آن اثر اندرو دیویس بوده که از رمان ناتمام سندیتون جین آستین برگرفته شده است. البته آستین در هنگام نوشتن این اثر از دنیا رفت که علت مرگ او نیز مشخص نشده و برخی مرگ او را به دلیل سرطان خون می دانند. به همین دلیل، فیلمنامه فصل دوم سندیتون به طور کامل توسط دیویس آماده شده است. از بازیگران اصلی این نمایش می ‌توان به رز ویلیامز، ان رید، جک فاکس، شارلوت اسپنسر، لیو سوتر، کریستال کلارک، کریس مارشال، تئو جیمز، کیت اشفیلد و بن لوید-هیوز اشاره کرد. کشور اصلی سازنده Sanditon متحده آمریکا و زبان آن انگلیسی است. این مجموعه در ۳ فصل و ۲۰ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت ۶۰ دقیقه است. این نمایش تلویزیونی برای اولین بار در ۲۵ اوت ۲۰۱۹ از شبکه‌ های بریت باکس، پی‌ بی‌ اس و آی تی وی پخش شده ‌و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد. تماشای این مجموعه تلویزیونی محدودیت سنی ندارد.

 

نقد سریال  Sanditon

مجموعه Sanditon توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نظرات مثبت زیادی را به خود اختصاص دهد. از ویژگی ‌های مثبت این مجموعه می‌ توان به فیلمنامه تاریخی جذاب، شخصیت ‌های متنوع، اجرای عالی هنرمندان و فیلمبرداری فوق ‌العاده اشاره کرد. داستان این سریال در جذب تماشاگران نیز عملکرد ایده آلی داشته و توانسته مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. به همین دلیل نیز امتیاز سندیتون در سایت IMDB بسیار مطلوب بوده و از دید تماشاگران عملکرد رضایت بخشی داشته است. البته برخی از منتقدان نیز به قسمت‌ های مختلف این مجموعه مثل پایان غم انگیز آن واکنش‌ های منفی نشان داده ‌اند و بر این عقیده هستند که سازندگان سندیتون می ‌توانستند عملکرد بهتری نیز داشته باشند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.