دانلود سریال
Bad Sisters

712 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 29155
10
/
8.3
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bad Sisters
دانلود سریال Bad Sisters

داستان سریال Bad Sisters

داستان مجموعه Bad Sisters درباره 5 خواهر است که گاروی - اوا، اورسولا، بکا، گریس و بی بی نام دارند. این 5خواهر در دوبلین ایرلند زندگی می ‌کنند. پس از این که والدین آن ها می ‌میرند، آن ها باید بتوانند زندگی خود را ادامه دهند. اوا دختر بزرگ خانه است که پس از مرگ پدر و مادر باید بتواند خواهران خود را بزرگ کند. دختر دیگر گریس است که یک همسر فداکار است و شوهر کنترل کننده دارد. اورسولا به عنوان یک پرستار از ازدواج خود ناراضی بوده و در کنار آن یک رابطه دیگر با معلم عکاسی خود دارد که از آن احساس آرامش می ‌کند. بی بی خواهر دیگر یک زن چشم نواز است که در عین حال به صورت یک میساندریست سرسخت به چشم می ‌آید. بکا دختر آخر خانواده یک ماساژور است که از نظر شخصیتی ساده لوح و رمانتیک بوده و هنوز هدف خاصی برای زندگی خود ندارد.

داستان مجموعه Bad Sisters در ابتدا با مرگ شوهر گریس، یعنی جان شروع شده و خواهران دیگر نسبت به شوهر او رفتار تحقیر آمیزی دارند. در این جمع فقط گریس برای شوهر خود عزاداری می ‌کند که البته مرگ شوهرش معمای خاصی دارد که در انتهای سریال مشخص می‌ شود. متیو و توماس کلافین قرار است بیمه جان را به گریس پرداخت کنند و آن ها نیز به مرگ ناگهانی جان شک دارند. این 2 برادر به عنوان یک کارآگاه آماتور وارد عمل می‌ شوند و به دنبال داستان ‌سرایی برای ادامه این سریال هستند.

 

سریال  Bad Sisters

مجموعه Bad Sisters در دسته مجموعه‌ های کمدی سیاه و دلهره آور ساخته شده که از Clan اثر Malin-Sarah Gozin  برگرفته شده است. شارون هورگان و دی فینکل و برت بائر داستان این مجموعه را نوشته اند. از بازیگران اصلی مجموعه خواهران بد می ‌توان به آن ماری داف، سارا گرین، ایو هیوسون، برایان گلیسون، کلس بنگ، اسعد بواب، داریل مک‌کورمک، سایسی کوین و اوا بریستاله اشاره کرد. کشور مبدأ سازنده این مجموعه ایرلند بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. Bad Sisters در یک فصل و ۱۰ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت از ۴۹ تا ۵۸ دقیقه متغیر است. داستان خواهران بد برای اولین بار در ۱۹ اوت ۲۰۲۳ از شبکه اپل تی وی پلاس روی آنتن رفت و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد. تماشا این سریال محدودیت سنی ندارد و همه افراد می‌ توانند به تماشای آن بپردازند.

 

نقد سریال Bad Sisters

نمایش تلویزیونی Bad Sisters از زمان پخش تاکنون توانسته نقد های مثبت زیادی به دست آورد و از طرف مخاطبان و منتقدان با استقبال گسترده مواجه شود. ابعاد مختلف این مجموعه تلویزیونی از نظر بازی خوب بازیگران، نحوه فیلمبرداری، طراحی لباس، فضا سازی، نحوه کارگردانی، داشتن کمدی سیاه، متن جذاب و فیلمنامه مطلوب، مورد توجه منتقدان قرار گرفته و امتیازات مثبتی کسب کرده است. این مجموعه توانسته در سایت IMDB  امتیاز ۷.۵ از ۱۰ را به دست آورد که نشان دهنده عملکرد مطلوب آن از دید مخاطبان است. در حالت کلی می‌ توان گفت نمایش خواهران بد توانسته بررسی های عمومی مطلوبی را به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.