دانلود سریال
Sweet Magnolias

600 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 20K
10
/
7.3
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sweet Magnolias
دانلود سریال Sweet Magnolias

خلاصه داستان Sweet Magnolias

راستش را بخواهید همیشه هم فیلم های اکشن و هیجان انگیز گزینه مناسب نیست. بعضی از مواقع باید به سراغ سریال هایی مثل Sweet Magnolias رفت. یک سریال درام و عاشقانه یک زندگی سه زن را روایت می کند که با هم دوست هستند. دوستانی قدیمی که از دوران دبیرستان تا به الان هم دیگر را می بینند و مشکلات را خودشان حل می کنند. حال داستان جالب این سه زن به یکی از سوژه های نتفلیکس تبدیل شده است تا بالاخره این سریال جذاب ساخته شود و شما بتوانید آن را به تنهایی یا با خانواده خود تماشا کنید.

 

داستانی جذاب

همیشه داستان با سه فنجان چای گرم و یک میز گرد آغاز می شود. سه زن شجاع داستان دور میز جمع شده و پس از خوردن چای درباره زندگی خود صحبت می کنند. همیشه سه مغز بهتر از سه مغز است؛ به همین دلیل این سه خانم می توانند به راحتی مشکلات هم دیگر را حل نمایند.

قرار است شما با انواع مشکلات عاطفی از جمله مشکلات خانوادگی عاشقانه و حتی کاری روبه رو شوید. این مشکلات در زندگی بیشتر ما وجود دارد. شاید راه حل های این سه خانم اهل آمریکای جنوبی به درد زندگی شما هم بخورد. یک جرقه کوچک برای اینکه شما نیز مشکلات خود را حل کنید.

در سریال Sweet Magnolias مدی با شوهرش درگیر است که به تازگی به او خیانت کرده است. شوهر او با دوست شدن با زنی دیگر بچه جدیدی از او دارد و این موضوع واقعاً مدی را آزار داده است. اما مسئله اصلی اینجا است که مشکلات مدی همیشه مشکلات هلن و دانا سو نیز بود و باید با هم از پس این مشکل برمی‌آمدند.

مثل اینکه دانا سو از قبل از روایت داستان مشکل خود را با دوستانش به خوبی حل کرده است. او از شوهر خود طلاق گرفته و کار شخصی خودش را راه انداخته است. حال او صاحب یک آشپزخانه است و برای مردم غذا پخت می کند و با تنها دختر نو جوانی که دارد زندگی می کند.

هلن نیز یکی دیگر از دوستان است که در گرد همایی ها شرکت می کند. او به لطف شغلی که دارد می تواند مشاوره های خوبی به دوستانش بدهد. در واقع هلن وکیل است و شاید در آینده درگیر یک رابطه عاطفی شود تا بالاخره ازدواج کند و از مجرد بودن نجات پیدا کند.

 

سریال Sweet Magnolas

سریال Sweet Magnolias توسط Sheryl J. Anderson کارگردانی شده است. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم توسط کمپانی محبوب نتفلیکس منتشر شده است و توسط این کمپانی نیز حمایت می شود. وجود نام نتفلیکس یکی از دلایلی است که باید این فیلم را دید و تجربه کرد.

 

لازم به ذکر است که این سریال از روی یک کتاب رمان به همین اسم ساخته شده است. البته که نتفلیکس یک سری تغییرات جزئی روی داستان این فیلم اعمال کرده است. اگر از قبل این رمان را خانواده اید می توانید با دیدن این فیلم مفهوم نویسنده کتاب را بهتر از قبل درک نمایید و از فیلم زیبای Sweet Magnolias لذت ببرید.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.