دانلود سریال
Mo

476 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7.9K
10
/
7.6
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mo
دانلود سریال Mo

خلاصه داستان سریال Mo

Mo از جمله سریال هایی است که سعی دارد از دل حقیقت های تلخ طنز و کمدی را به تصویر بکشد. کری سخت اما جذاب که این سریال توانسته به خوبی از پس آن بر بیاید. مشکلات زندگی شخصیت این داستان آنقدر زیاد است که دیر یا زود شما را به خنده خواهد انداخت. زیرا قرار است شما از این حجم از بدبختی شکه شوید و شاید همان لحظه خدای خود را برای زندگی که دارید شکر کنید. مو شخصی است که برای درخواست پناهندگی آمریکا خود تلاش می کند و سعی دارد دیر یا زیر برای خود و خانواده خود اقامت کشور آمریکا را دریافت کند.

 

داستانی جذاب

یکی از نکات جالبی که درباره داستان این سریال وجود دارد اصلیت شخصیت اصلی داستان است. شخصیت اصلی داستان اهل آسیا بوده و خانواده او در فلسطین زندگی می کنند. به دلیل شرایط سخت کشورش است که Mo دائم در تلاش است اقامت خود و خانواده اش را بگیرد.

البته که او در کشور اصلی خود زندگی نمی کند و در مکزیک ساکن است. او در شهر بزرگ تگزاس زندگی می کند و چند روزی است با چالش های بزرگی روبه رو شده است. قبل از بروز اتفاقات او در یک موبایل فروشی کار می کرد و برای خود کار و درآمدی داشت.

مشکل از جایی شروع شده که او خیلی زود بنا به دلایلی که خودتان متوجه خواهید شد از کار خود اخراج شد. حال او یک فرد بیکار و علاف است که در کوهی از مشکلات گیر کرده است. اما تنها امیدی که برای او باقی مانده این است که بتواند خیلی زود برای خود و خانواده اش اقامت کشور آمریکا را دریافت نماید تا شاید این وضعیت کمی بهتر از قبل شود.

 

سریال Mo

لازم به ذکر است که این سریال توسط کمپانی نتفلیکس حمایت و ساخته شده است. کم پیش می آید که نتفلیکس فیلمی بسازد که باب میل علاقه مندان به فیلم و سریال نباشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که حداقل یک بار این سریال را تماشا نمایید و برایش وقت بگذارید.

سریال Mo یک اثر کمدی است که سعی دارد ساعت ها شما را شاد نگه دارد و بخنداند. البته که خندیدن به چیز های مختلف کاملاً سلیقه ای است؛ بنابراین به همین دلیل می توان گفت بعید است این سریال بتوان نظر تمام بیننده ها را به خود جلب کند و آن ها را راضی نگه دارد.

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که این سریال توانسته است نمره 7.6 را از سایت IMDB دریافت کند. چنین نمره ای نشان دهنده کیفیت بالای این فیلم است و بسیاری از افرادی که موفق به دیدن و تجربه این فیلم شده اند پیشنهاد کردند دیگران نیز این فیلم را ببینند.

لازم به ذکر است که شخصت اصلی سریال Mo خود یک استند آپ کمدین است. به همین دلیل خودش خوب می داند که چگونه شما را وادار به خندیدن کند. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم توسط خود این استند آپ کمدین یعنی Mohammad Amer و Ramy Youssef کارگردانی شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.