دانلود سریال
Trying

665 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12045
10
/
8
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Trying
دانلود سریال Trying

خلاصه سریال Trying

فرزند یکی از بخش های جذاب و دوست داشتنی زنان و مردان است، بیشترین هدف از تشکیل خانواده داشتن بچه است، وجود یک بچه در هر خانه باعث شادی و نشاط یک خانواده می‌شود، تمام زوج‌ها در تلاش هستند که فرزندی داشته باشند تا از او مراقبت کنند و یک خانواده شاد را به وجود بیاورند، سریال Trying درباره این بخش مهم از زندگی است که خانواده‌های بسیار زیادی آن را تماشا می کنند.

 

داستانی درام کمدی

این سریال جذاب، داستان دو زوج است که در زندگی تلاش‌های بسیار زیادی می‌کنند، تمام چیزی که این دونفره در زندگی برای او تلاش می‌کنند به دست آوردن بچه است، آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند و نداشتن بچه تنها چیزی است که نمی‌توانند داشته باشند، آن ها برای این که به این خواسته خود برسند راه‌های بسیار زیادی را امتحان می‌کنند در این مسیر از تلاش کردن خسته نمی‌شوند.

این سریال دوست داشتنی یکی از سریال های جذاب است که می‌توان با خانواده آن را تماشا کرد؛ ژانر درام، کمدی و عاشقانه این فیلم باعث شده است افراد بسیار زیادی را به تماشا جذب کند و در اوقات فراغت از دیدن این سریال لذت ببرند.

 

داستان جذاب 

سریال Trying از یک داستان جذاب برخوردار است که باعث می‌شود خانواده ها ساعات خوش خود را با دیدن این سریال سپری کنند، داستان این سریال نشان دهنده زندگی برخی از خانواده ها است که در کل دنیا وجود دارند و یکی از جذابیت های آن این نشان دهنده بودن زندگی است که در واقعیت خانواده های که این مشکل را دارند در تلاش هستند تا آن را برطرف کنند و تنها خواسته آن‌ها رسیدن به این خواسته است.

در این سریال زوج جوانی وجود دارد که برای رسیدن به تنها خواسته‌ای که دارند تلاش‌های بسیار زیادی می‌کنند، زوج سریال که اسم آن ها جیسون و نیکی است که تنها خواسته آن‌ها در زندگی همان‌طور که در آغاز به آن اشاره کردیم بچه دار شدن است. 

اما در سریال  Trying  آن ها نابارور هستند و نمی توانند فرزند خود را داشته باشند و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنند تا به این خواسته برسند. اما آن ها هر چقدر تلاش می کنند که بتوانند بچه دار شوند اما نمی توانند و به همین دلیل نزد مشاور و پزشک می روند و در نتیجه تصمیم خود را می گیرند و یک بچه را به عنوان فرزندخوانده نزد خود می آورند.

 

سریال دوست داشتنی Trying

نظرات افرادی که این سریال را تماشا کرده‌اند بسیار جالب است و اکثر آن‌ها دیدن این سریال را برای مردم پیشنهاد می‌کنند و از دیدن این سریال که در ژانر کمدی، درام و عاشقانه تولید شده است لذت برده اند، امتیاز IMDB برای این سریال 7.9 است که نشان دهنده داستان جذاب سریال است؛ تماشای این سریال برای افراد بالایی 15 سال توصیه می‌شود.

سریال Trying در سال 2020 منتشر شده و کشور سازنده آن انگلیس است، این سریال در سه فصل تولید شده که هر کدام از فصل‌ها دارای 24 قسمت است و کمپانی سازنده اعلام کرده، فصل چهارم سریال Trying تمدید شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.