دانلود سریال
Shrinking

1042 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 38802
10
/
8
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shrinking
دانلود سریال Shrinking

خلاصه داستان سریال Shrinking

داستان سریال روانشناسی Shrinking، حول محور شخصیت جیسون سیگل، یک تراپیست است. جیسون تمامی دوران کاری ‌اش را صرف گفتن حرف هایی به مردم کرده که در دانشگاه به او آموزش داده شده است. با این حال او تصمیم می ‌گیرد تا از تمامی ایده‌ های آموزش داده شده دوری کند و با تمام بیمارانش رو راست باشد. جیسون با گفتن افکار کامل و بدون کم و کاست خود به بیماران، جیسون شروع به زیر پا گذاشتن قوانین و اخلاق حرفه ‌ای می‌کند و تغییرات عظیمی در زندگی او و بیمارانش ایجاد می ‌شود که آن‌ ها را تحت تأثیر قرار می ‌دهد.

 

 درباره سریال Shrinking

سریال شرینکینگ، یک مجموعه کمدی و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جیمز پونزولت، رای روسو یانگ و رندال کینان وینستون است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط کمپانی های Doozer Productions و Warner Bros. Television تولید شده و انتشار یافت. 

هنرمندانی نظیر هریسون فورد، جیسون سیگل، جسیکا ویلیامز، لوک تنی، مایکل اوری، لوکیتا ماکسول، کریستا میلر، هایدی گاردنر، لیلان باودن، کیمبرلی کاندکت، راشل استابینگتون، مایک سی نلسون، تیلکی جونز در سریال  Shrinking به ایفای نقش پرداخته‌ اند. 

این اثر اولین نقش آفرینی هریسون فورد در دنیای سریال محسوب می ‌شود. شایان ذکر است که هریسون فورد، در جریان سال گذشته در یک پروژه سریالی دیگر تحت عنوان ۱۹۲۳ که اسپین آف رسمی سریال Yellowstone محسوب می ‌شود، حضور یافته است. 

این سریال اولین بار از تاریخ 27 ژانویه تا 24 مارس سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شده است.

 Shrinking توانست پس از حضور در جشنواره بین ‌المللی فیلم California on Location Awards، موفق به نامزد دریافت یک جایزه کولا COLA شود.  این اثر تاکنون دارای امتیاز ۸۲ درصد از ۵۲ نقد منتشر شده در وبسایت راتن تومیتوز است. 

این سریال در وب سایت متاکریتیک نیز توانسته امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ را  بر اساس ۲۹ نقد منتشر شده برای این اثر به دست آورد.

 

نقد سریال Shrinking

اگرچه عنصر طنز به راحتی در لایه‌ های پنهان داستان نهفته است و دو شخصیت سریال یعنی هریسون فورد و ویلیامز ، بار کمدی این سریال را به دوش می‌رسد. این سریال در حال تلاش برای به تصویر کشیدن یک موج طنز‌آمیز است که به نظر می‌ رسد خیلی در آن موفق نشده است. 

اگر به سریال‌‌ های درام و روانشناسی علاقه دارید، با دیدن چند قسمت از سریال shrinking متوجه خواهید شد که این سریال کمی نسبت به بقیه سریال های هم سبک، کندتر پیش می ‌رود. هریسون فورد برگ برنده اصلی این سریال بوده و حضور و بازی او در این سریال بسیار لذت بخش است. 

جیسون سیگل نیز در نقش پروتاگونیست سریال، جیمی جونز بازی و عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است. اگر به سریال‌‌ های درام و روانشناسی علاقه دارید، با دیدن چند قسمت از سریال متوجه خواهید شد که این سریال کمی نسبت به بقیه سریال های مشابه، کند پیش می‌رود. 

هریسون فورد برگ برنده اصلی سریال Shrinking بوده و حضور و بازی او در این سریال بسیار لذت بخش است.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.