دانلود سریال
Lockwood & Co

746 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 17K
10
/
7.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lockwood & Co
دانلود سریال Lockwood & Co

خلاصه داستان سریال Lockwood & Co

داستان سریال Lockwood & Co حول محور شخصیتی به نام لوسی کارلایل می‌چرخد که توانایی‌هایش او را به یک شنونده (کسی که می‌تواند حضور و وضعیت احساسی روح‌ها را حس کند) تبدیل کرده است.  لوسی با استفاده از توانایی خارق‌العاده خود می‌تواند در نبرد با اشباح از زنده‌ها محافظت کرده و درباره اتفاقات خطرناک پیش‌ رو هشدار دهد. پس از اخراج از مدرسه، لوسی تصمیم می‌گیرد تا به لندن برود.

 

ماجراجویی های لوسی

لوسی در لندن با یک آژانس مستقل شکار ارواح که به نام لاکوود و شرکت آشنا می‌شود. این آژانس شکار ارواح، توسط آنتونی لاکوودِ، یک مرد جاه‌طلب و بی‌پروا و همچنین معاون او یعنی جورج اداره می‌شود. لوسی در شرکت لاکوود و شرکا، در کنار ماجراجویی های خود، شدیدا تلاش می‌کنند تا اعتبار و شهرت شرکت را افزایش دهد تا بتوانند پرونده‌ های خوبی را به‌دست بیاورند.

 

درباره سریال لاکوود و شرکا

سریال Lockwood & Co (لاکوود و شرکا) یکی از برجسته‌ترین عناوین جدید شبکه استریم نتفلیکس، در ژانر کاراگاهی و دلهره‌آور محسوب می‌شود که شباهت زیادی به سری فیلم های Ghost busters دارند. 

لاکوود و شرکا به کارگردانی ویلیام مک‌گریگور (William McGregor) ، کاترین مرشد (Catherine Morshead) و جو کورنیش (Joe Cornish) ساخته شده است. جو کورنیش توسعه‌دهنده یا تهیه کننده این سریال نیز به شمار می‌رود. 

داستان این سریال براساس سری رمان هایی از جاناتان استرود با همین نام، ساخته شده است. فصل اول سریال Lockwood & Co که هشت قسمت دارد، و بر اساس دو کتاب اول از این مجموعه به نام The Screamin Staircase و The Whispering Skull اقتباس شده است.

 

بازیگران سریال Lockwood & Co

از بازیگرانی که در این سریال حضور دارند می‌توان به ایوانو جرمیا در نقش بازرس بارنز، لوک تریداوی در نقش گلدن بلید، موروِن کریستی در نقش پنلوپه فیتس و بن کرامپتون در نقش ژولیوس وینکمن اشاره کرد. علی حاجی حشمتی، بازیگر ایرانی-بریتانیایی نیز در این سریال نقش بازی کرده است.

ژانر این سریال مهیج و رازآلود بوده و به فضای فراطبیعی می پردازد. این سریال در تاریخ 27 ژانویه 2023 منتشر شد.  این اثر دارای هشت قسمت است و هر قسمت آن بین 37 تا 49 دقیقه زمان دارد. این سریال توانسته در وبسایت ای ام دی بی امیتازات 7.5 از 10 و در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز 91 از 100 را به دست آورد. Lockwood & Co در سایت متاکرتیک نیز دارای امتیاز 78 از 100 است.

 

نقد سریال Lockwood & Co

تقریباً تمام سریال‌ های تلویزیونی ساخته اخیر، به نظر می‌رسد که از یک کتاب اقتباس شده‌اند. با تماشای این سریال یا مطالعه‌ کتاب‌ های استرود، می‌توان به تاثیر ادبیات بسیار محبوب بزرگسالان، خصوصا رمان‌های ابزار‌های فانی، پی برد. 

فصل اول این سریال تنها دو کتاب اول مجموعه را پوشش می‌دهد. سریال Lockwood & Co در شیوه خودش بسیار رضایت بخش است. حضور یک قهرمان زن و دو قهرمان مرد، مثلثی جالب ایجاد می‌کند. بازیگران فوق‌العاده، داستان جذاب و درگیر کننده، سرعت مناسب در پیش‌روی داستان و دیگر المان ها که در سریال لاکوود و شرکا وجود دارد، می‌تواند آن را به یک مجموعه‌ی تماشایی جذاب تبدیل کند.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.