دانلود سریال
Rabbit Hole

732 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13667
10
/
7.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Rabbit Hole
دانلود سریال Rabbit Hole

خلاصه داستان سریال Rabbit Hole

جان ویر یک جاسوس متخصص در فریب است که اهدافش را با روان شناسی رفتار پیش بینی کرده و از آن ها جاسوسی و سرقت اطلاعات می کند تا به اهدافی که به آن ها اهمیت می دهد برسد. تا اینکه، البته، همه چیز خراب می شود و جان ویر متهم به قتل می شود و در مرکز یک توطئه بزرگ قرار می گیرد و مجبور به فرار می شود. و این زمانی است که سرگرمی واقعی (یا لانه خرگوش، در صورت لزوم که در ادبیات انگلیسی به معنای هچل و هزارتو است) شروع می شود.

 

معرفی سریال لانه خرگوش

سریال Rabbit Hole یک مجموعه تلویزیونی مهیج جاسوسی آمریکایی است که توسط John Requa و Glenn Ficarra برای Paramount+ ساخته شده است. در این سریال کیفر ساترلند در نقش یک مامور جاسوسی خصوصی که برای قتل قتل شده است بازی می کند. این سریال در تاریخ 26 مارس 2023 پخش شد و قرار است در هشت قسمت پخش شود. Paramount+ برای اولین بار در می 2021 این سریال درام جاسوسی ساخته شده توسط جان رکوا و گلن فیکارا و با بازی کیفر ساترلند از استودیو CBS سفارش داد، و در فوریه 2022‏ عنوان سریال Rabbit Hole اعلام شد. راب یانگ اولین بازیگری بود که به لیست بازیگران اضافه شد، پس از آن چارلز دنس، متا گلدینگ، انید گراهام، جیسون باتلر هارنر، و والت کلینک نیز در سپتامبر 2022 به بازیگران پیوستند. طبق گفته ساترلند، این مجموعه از فیلم‌های هیجان‌انگیز سیاسی، از جمله Three Days of the Condor و The Manchurian Candidate و Marathon Man و  The Parallax View الهام گرفته شده است. فیلمبرداری این سریال در ماه مه 2022 در انتاریو آغاز شد و عمدتاً در تورنتو با صحنه‌های اضافی در همیلتون انجام شده است.


بررسی سریال Rabbit Hole

قسمت اول این پیش فرض را با جلوه های ویژه و نماهای خیابانی فراوان به شکلی تماشایی تنظیم می کند (نمایش در تورنتو فیلم برداری شده، اما داستان در نیویورک می گذرد). بینندگان به سرعت در مورد روحیه پارانوئید ویر را می شناسند و از گذشته پر از آسیب او مطلع می شوند، در حالی که در سریال او را به عنوان کلاهبردار ماهری معرفی می کنند که نمی توانید از ریشه یابی او جلوگیری کنید. مطمئناً، این مرد یک جنایتکار است و یک مامور  FBI به اسم انید گراهام او را دنبال می کند، اما او قوانینی دارد، بنابراین اشکالی ندارد.

زمانی که ویر به دنبال کشف حقیقت در کنار یک تیم نامحتمل قرار می گیرد، بینندگانی از تماشای سریال جدید و  هیجان انگیز ساترلند لذت می برند و درگیر آن می شوند. این تقریباً خنده دار است که چگونه این شخصیت می تواند یک قدم از همه جلوتر باشد و دائماً بدون جلب توجه از هچل بگریزد، اما یک عمر بدون داشتن کارت اعتباری و تاریخچه آنلاین (همراه با مجموعه بی پایانی از مخفیگاه ها و فناوری هایی که در اختیار اوست) این امر را ممکن می کند.

 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.