دانلود سریال
The Power قدرت

802 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6643
10
/
6.5
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Power
دانلود سریال The Power

خلاصه داستان سریال The Power

دنیای قدرت، دنیای ماست، اما برای طبیعت چیزی جز یک پیچش نیست. ناگهان و بدون هیچ هشداری، همه دختران نوجوان در جهان قدرت برقرسانی پیدا می کنند. این ارث طبیعت است، درونی است و نمی توان آن را از آنها گرفت. با زنده شدن در هیجان قدرت خالص: توانایی صدمه زدن یا حتی کشتن با آزاد کردن قوسهای الکتریکی از نوک انگشتان خود، آنها به سرعت یاد می گیرند که می توانند قدرت را در زنان مسن تر بیدار کنند. به زودی تقریباً هر زن در جهان می تواند این کار را انجام دهد و سپس همه چیز متفاوت است چرا که تعادل قدرت بین زن و مرد از بین رفته است.

 

معرفی سریال The Power

مجموعه The Power یک مجموعه تلویزیونی درام علمی تخیلی بریتانیایی است که توسط Raelle Tucker، Naomi Alderman، Claire Wilson و Sarah Quintrell برای Amazon Prime Video ساخته شده است که بر اساس رمان Alderman در سال 2016، The Power، ساخته شده است. فصل اول شامل نه قسمت است و در 31 مارس 2023 برای اولین بار پخش شده است. تونی کولت در نقش شهردار مارگو کلیری لوپز: شهردار سیاتل و مادر سه فرزند از جمله جوس را بازی می کند؛ اولی کراواهو در نقش Jos Cleary-Lopez: دختر مارگو را بازی می کند. جان لگوئیزامو در نقش دکتر راب لوپز: شوهر مارگو را بازی می کند؛ توهیب جیمو در نقش Tunde: یک خبرنگار ویدیویی مشتاق از نیجریه با رویاهای بزرگ را بازی می کند؛ ریا زمیترویچ در نقش روکسی مانک: دختر نامشروع گانگستر بریتانیایی، برنی مانک را بازی می کند؛ هالی بوش در نقش الی بازی می کند؛ نیکو هیراگا در نقش رایان، دوست و علاقه مند جوس را بازی می کند؛ هدر آگیپونگ در نقش ندودی: دوست نزدیک تونده را بازی می کند؛ دانیلا وگا در نقش خواهر ماریا، به ایفای نقش می پردازد؛ ادی مارسان در نقش برنی مانک: یک رئیس جنایتکار ترسناک در لندن را بازی می کند و آرچی راش در نقش دارل مانک، پسر برنی است. 

 

نقد و بررسی سریال قدرت

سریال قدرت به طرز شگفت انگیزی مونتاژ، بازی و کارگردانی شده است. اما موفقیت واقعی آن در این است که چگونه زنان، ترنس ها و افراد بین جنسی را قادر به ظلم و سوء استفاده از قدرت می داند که مدت ها مشیت مردان بوده است. در این نمایش، زنان نسبت به مردان مهربان تر، مادرانه تر و اجتماعی تر نیستند. آن ها این استراتژی ها را برای زنده ماندن اتخاذ کرده اند، اما می توانند آن ها را کنار بگذارند و به همان اندازه ظالم، بی روح و تشنه قدرت باشند. این یک سوال قانع کننده است: آیا کل نظم جهانی ما - ساختارهای خانوادگی، جنسی، دولتی، اقتصادی و مذهبی ما - همه به این بستگی دارد که چه کسی ظرفیت بیشتری برای خشونت دارد؟ سریال The Power این موضوع را استدلال می کند و سریالی هوشمندانه برای تماشاست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.