دانلود سریال
Royal Crackers رویال کرکرز

568 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 469
10
/
5.9
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال انیمیشن Royal Crackers (رویال کرکرز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال انیمیشن Royal Crackers (رویال کرکرز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Royal Crackers

شرکت رویال کرکرز زمانی پادشاه تنقلات بوده، اما این امپراتوری در حال فروپاشی است. هنگامی که پدرسالار خانواده، بنیانگذار مستبد شرکت، تئودور هورنسبیِ پدر، در نهایت به یک "سوپرکما" می رود، بقیه هورنسبی ها از استعداد و زیرکی تجاری خود استفاده می کنند و سعی می کنند رویال کرکرز را به موفقیتی که قبلا داشته برسانند. Stebe، یک مرد خانواده با همسر و فرزند و تئو جونیور، یک نوازنده مجرد گیتار بیس که تلاش می کند روزهای باشکوه خود را دوباره زنده کند. آنها با هم در خانه پدری که در کما است زندگی می کنند و منتظر مرگ او هستند (که هرگز چنین کاری نمی کند) تا بتوانند امپراتوری شرکت کراکرز او را به ارث ببرند.

 

معرفی سریال Royal Crackers

رویال کرکرز، یک سریال انیمیشن کمدی سیت کام آمریکایی برای بزرگسالان است که توسط جیسون رویز برای بلوک برنامه نویسی شبانه شبکه کارتون، Adult Swim ساخته شده است. در این سریال جیسون روئیز، اندرو سانتینو، جسیکا سنت کلر، دیوید گبوری، میل فلانگان و فرد تاتاسیوره ایفای نقش می کنند. این سریال در تاریخ 2 آوریل 2023 پخش شد. در 28 مارس 2023، اعلام شد که سریال برای فصل دوم تمدید شده است. داستان سریال در شهر واقعی بیکرسفیلد، کالیفرنیا می گذرد. در این سریال انیمیشن جیسون روئیز در نقش استبی، اندرو سانتینو در نقش تئو، جسیکا سنت کلر در نقش دب، دیوید گبوری در نقش داربی، میل فلانگان در نقش مت، فرد تاتاسیوره در نقش آل، استفانی شه در نقش ریچل و دبرا ویلسون در نقش کلر بیلی صداپیشگی می کنند.

 

بررسی عملکرد سریال رویال کرَکِرز

مایکل اوولین، رئیس‎ Adult Swim ‎توضیح داد: «تلویزیون کار بزرگی انجام داده است و خانواده ها ‏را بر سر سرنوشت امپراتوری های نفت، رسانه یا گاو درگیر می کنند، اما تا به حال، هیچ کس شهامت ‏پرداختن به صنعت تنقلات را نداشته است. رویز افزود: "همه ما بسیار سپاسگزاریم ‏که‎ Adult Swim ‎به ما این فرصت را داد تا داستان های بیشتری درباره شخصیت هایمان تعریف کنیم." و ‏اگر نمی توانید صبر کنید تا ببینید در فصل دوم چه اتفاقی می افتد، کمربندهای ایمنی خود را برای فصل ‏اول ببندید‎.‎  رویز می‌گوید: «مانند اکثر بچه‌ها، زمانی که بچه بودم، رویای کلیشه‌ای ساختن یک برنامه تلویزیونی انیمیشن درباره یک شرکت متوسط و خانواده عجیب‌وغریب ناامید که آن را اداره می‌کنند، داشتم. "در این رویای کودکی، من می‌خواستم آن را در تلویزیون کابلی پخش کنم و روز بعد در یک برنامه استریم پخش شود. از Adult Swim و HBO Max برای تحقق این رویای کوچک تشکر می‌کنم." امیدواریم با دانلود سریال Royal Crackers از انیمه لیست از تماشای آن لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.