دانلود سریال
Carmen Sandiego کارمن سندیگو

4041 تعداد بازدید
User 7
10
/
7.28
AnimeList Rating
User 6562
10
/
7.9
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Carmen Sandiego
دانلود سریال Carmen Sandiego

داستان سریال Carmen Sandiego

دختری با کت سرخ و کلاه شاپو که کارمن سندیگو نام دارد، توانسته نقش اول را بازی کرده و به‌ عنوان یک ابر‌دزد شناخته شود. آغاز Carmen Sandiego به این ‌صورت است که این دختر در جزیره‌ای قرار دارد که تنها است و کسی از خانواده‌اش همراه او نیستند. 

این جزیره، مختص جنایتکاران بزرگ است و آن‌ها توانستند این دختر را همانند خود بزرگ کنند. مردی ژاپنی به نام شادوسان در این جزیره، او را پیدا کرده و کارمن را همانند یک دزد حرفه‌ای، پرورش می‌دهد. داستان از این قرار است که هر لحظه، افراد بسیاری قصد دارند او را دستگیر کنند، اما نمی‌توانند؛ چرا که این دزد قهار و ماهر، در پس دستگیری، غیب شده و نا‌پدید می‌شود. 

با توجه به این مسائل، برخی از افراد به کارمن، لقب دزد دست‌نیافتنی را داده‌اند. تمامی این شرایط در‌ صورتی است که او، جزئیات زیادی را از خود برای افرادی که قصد داشتند او را پیدا کنند، به‌ جا می‌گذاشت. با توجه به همین داستان جذاب است که بزرگ و کوچک به سریال Carmen Sandiego جذب می‌شوند. این انیمیشن، یک مجموعه دو فصلی است. 

 

نگاهی به داستان سریال Carmen Sandiego و بررسی آن 

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در انتخاب فیلم و سریال هایی که قصد دارند ببینند، کمی وسواس به‌ خرج داده و بهترین آن را برگزینند. اگر شما هم در این دسته قرار دارید و می‌خواهید بهترین Serial انیمیشنی را نگاه کنید، پس چه سریالی بهتر از Carmen Sandiego!؟ اغلب کسانی که طرفدار آن هستند، پیش از آنکه بخواهند به تماشای Serial بپردازند، طرفدار بازی ویدیویی آن بوده‌اند. برخی معتقدند موفقیت انیمیشن کارمن سندیگو تا حد زیادی متعلق به بازی ویدیویی آن است. 

 

سریال کارمن سندیگو

با احتساب تمامی این زوایا، می‌توان بخش زیادی از موفقیت داستان را مدیون بازی اولیه آن بود. نتفلیکس از این شرایط، بهترین بهره را برده و چنین Serial جذابی را در مجموعه خود منتشر کرد تا بتواند بخشی از امتیاز آن را برای خود کند. اگر به بازی در این گیم پرداخته باشید، دیگر نیازی نیست که با شخصیت اول داستان یعنی کارمن آشنا شوید! 

 

جزئیات بیشتری که باید در مورد این انیمیشن بدانید!

این داستان، یک اثر از دزدی است و اگر فرزندان‌تان قصد دارند آن را تماشا کنند، بهتر است پیش از هر چیز با فرزند خود صحبت کنید تا بیش از حد مجاز، از شخصیت اصلی داستان تاثیر نپذیرد. برایان هولم (Brian Hulme) عنوان تهیه کننده و کنی پارک ( Kenny Park ) و همچنین جوس هامفری (Jos Humphrey) عنوان کارگردانان سریال Carmen Sandiego را از آن خود کرده‌اند. 

چندین نویسنده به نام‌های می چان، دان کپیزی و گرگ انستروم، توانستند داستان جذابی را برای این انیمیشن خلق کنند. 

 

تحلیل کلی این اثر

چنانچه دوست دارید با فرزندان خود به تماشای سریالی جالب و جذاب بنشینید که برای سنین مختلف مناسب باشد، بهتر است با کارمن سندیگو آشنا شوید. به احتمال زیاد، فرزند‌تان با این اسم مواجه شده است؛ چرا که شخصیت کارمن سندیگو متعلق به یک بازی ویدویی است. سریال Carmen Sandiego هم از روی همین بازی ویدیویی الهام گرفته شده که می‌توانید آن را از نتفلیکس تماشا کنید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • Ali
    1401-07-29 12:38:42
    میشه لطفا این انیمیشن رو کامل قرار بدید با تشکر
    • 1401-07-29 12:38:49
      بله چک میکنیم
      • Ali
        1401-08-04 17:24:02
        ممنون 💖
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.