دانلود سریال
Tiny Beautiful Things

577 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2446
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Tiny Beautiful Things
دانلود سریال Tiny Beautiful Things

خلاصه سریال چیز های کوچک زیبا ۲۰۲۳

کلر با اکراه موقعیتی ناشناس و بدون مزد را با ستون مشاوره ای به نام شکر به عهده می گیرد. او که در ابتدا از خودش مطمئن نیست، راهی پیدا می‌کند تا تجربیات زندگی‌ اش را در کنار هم ببافد تا به کسانی که به دنبال راهنمایی هستند کمک کند. بعد از مدتی متوجه می شود که ممکن است کاملاً واجد شرایط باشد. در حالی که نویسندگان نامه کلر را مجبور می‌کنند تا سرنوشت سازترین لحظاتش، مرگ مادرش، درگیری با برادرش، حتی چند رابطه جنسی وحشتناک در دفتر پشتی یک خانه تشییع جنازه را مرور کند...

 

عوامل ساخت سریال Tiny Beautiful Things 2023

سریال Tiny Beautiful Things یک مینی سریال تلویزیونی محصول کشور آمریکاست. این سریال در ژانر کمدی، درام در 7 آپریل 2023 در سرویس استریم Hulu پخش شد. این سریال بر اساس پر فروش ترین کتاب از Cheryl Strayed به همین نام ساخته شده است. در مینی سریال چیز های کوچک زیبا بازیگرانی چون کاترین هان در نقش کلر، سارا پیجون در نقش کلر جوان تر و کوئنتین پلیر در نقش دنی به ایفای نقش پرداخته اند. شریل استرید با لورا درن و ریس ویترسپون درباره اقتباس از رمانش با لورا درن و ریس ویترسپون صحبت کرده بود، در حالی که آنها با هم در ساخت فیلم Wild 2014 که از خاطرات استرید اقتباس شده بود، کار می کردند. لیز تیگلار به عنوان خالق و نویسنده سریال در پروژه ای که توسط ABC Signature و Hello Sunshine تولید می شود، خدمت کرد. 
کاترین هان هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او در مینی سریال WandaVision 2021 از مارول به ایفای نقش پرداخت و بخاطرش نامزد جایزه امی شد.

 

عملکرد سریال چیز های کوچک زیبا ۲۰۲۳

این سریال در 7 آپریل 2023 در Hulu منتشر شد. همچنین سریال Tiny Beautiful Things در همان روز در Star+ در آمریکای لاتین و Disney+ در مناطق بین‌المللی و بریتانیا نمایش داده شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس بررسی 21 منتقد، 86 درصد امتیاز تایید با میانگین امتیاز 7.6/10 را بدست آورده است. برای دانلود سریال Tiny Beautiful Things 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. اجماع منتقدان راتن تومیتوز در مورد چیز های کوچک زیبا نوشتند: «چیزهای زیبای کوچک» مملو از انتخاب های روایی دست و پا گیر هست، اما اجرای روح انگیز کاترین هان یک امتیاز بزرگ است که این اقتباس را کاملا متقاعد کننده نگه می دارد.» این مینی سریال در سایت متاکریتیک نمره ۷۸ از ۱۰۰ رو بدست آورد. این فیلم مفهوم «ما که فراتر از نجات نیستیم، این داستان های ما هستند که در نهایت می توانند ما را نجات دهند. و حتی شاید ما را به خانه برگرداند.» را به زیبایی هرچه تمام تر به تصویر می کشد. دانلود سریال Tiny Beautiful Things 2023 و تماشای اون رو به می توان به هر سلیقه ای که دنبال کمی التیام است پیشنهاد کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.