دانلود سریال
Wellmania

543 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3461
10
/
6.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Wellmania
دانلود سریال Wellmania

خلاصه سریال Wellmania

هنگامی که لیو دچار یک بحران سلامتی بزرگ می شود، مجبور می شود در نگرش "Live fast die young" خود تجدید نظر کند. او که ابتدا بدن خود را به یک سفر سلامتی میفرستد، همه چیز را از خوش خیم تا عجیب و غریب امتحان می کند تا سریعاً خوب شود و زندگی قدیمی خود را بازیابد. لیو هیلی، یک نویسنده مواد غذایی ساکن نیویورک با سبک زندگی ناسالم، اخیراً فرصتی پیدا می کند که او را مجبور می کند در انتخاب های خود تجدید نظر کند. او که با عادات قبلی خود مبارزه می کند، روش های مختلف زندگی سالم را امتحان می کند...

 

عوامل ساخت سریال ولمانیا ۲۰۲۳

سریال Wellmania یک مجموعه تلویزیونی کمدی، درام محصول کشور استرالیاست. ولمانیا توسط بریجید دیلینی و بنجامین لاو برای نتفلیکس ساخته شده است. بر اساس ترکیبی از خاطرات-گزارش دلانی، Wellmania: Misadventures in the Search for Wellness، زندگی لیو هیلی، زن 39 ساله ای را دنبال می کند که با یک "بحران سلامتی بزرگ" دست و پنجه نرم می کند، در حالی که روش های مختلفی را برای بازپس گیری خود امتحان می کند. نتفلیکس در یازدهم دسامبر سریال 2021 Wellmania را با الهام از رمان Brigid Delaney، Wellmania: Misadventures in the Search for Wellness، برای یک سریال هشت قسمتی نیم ساعته سفارش داده بود. دیلینی و بنجامین لاو به عنوان خالقان مشترک و لاو به عنوان تهیه کننده اجرایی انتخاب شد. فیلمبرداری اصلی این مجموعه در یازدهم دسامبر 2021 اعلام شد و سیدنی به عنوان یکی از مکان های فیلمبرداری معرفی شد. در این سریال شاهد بازی سلست باربر در نقش اولیویا هیلی نویسنده مواد غذایی نیویورک تایمز، جی جی فونگ در نقش امی کوان را هستیم.

 

عملکرد سریال Wellmania 2023

سریال استرالیایی Wellmania در 29 مارس 2023 در پلتفرم استریم نتفلیکس به صورت جهانی منتشر شد. برای دانلود سریال Wellmania 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. سریال Wellmania یک کمدی بسیار استرالیایی با داستان جانبی دلخراش، شخصیت های نسبتا غم انگیز، با سرعتی سریع و پرهیجان است. پایان فصل نوید فصل دوم را می دهد. بازیگران به خوبی انتخاب شده و با هم هارمونی دارند. چرا همه انتظار دارند این یک کمدی خنده دار باشد؟ فقط به این دلیل که سلست در آن حضور دارد؟ این یک فیلم دلچسب در مورد خانواده، دوستی، در مورد آسیب های حل نشده و سفرهای مختلف است. لطفا پس از تماشای 1 یا 2 قسمت از گفتن قابل پیش بینی بودن آن خودداری کنید. دنیای لیو در بعضی مواقع دنیای همه است. او راه آسان را انتخاب نمی کند، همانطور که ممکن است خودتان بعد از مصاحبه ببینید که در آن ممکن است تقلب را افشا کند یا نکند. این فیلم تا به امروز در وب سایت آی ام دی بی نمره ۶.۸ از ده رو از آن خودش کرده. دانلود سریال Wellmania 2023 به طرفداران کمدی استرالیایی و مشتاقان یک سریال کوتاه درام و لذت بخش پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.