دانلود سریال
Obsession

907 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6043
10
/
5.1
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Obsession
دانلود سریال Obsession

خلاصه سریال Obsession 2023

ویلیام فارو یک جراح نابغه است که با جدا کردن نوزادان به هم چسبیده خودش را به تیتر اخبار تبدیل می کند! بعلاوه، او نه تنها یک جراح باهوش اما متواضع است، بلکه مدت‌ هاست با یک وکیل مدافع زن موفق ازدواج کرده است، بنابراین او جذاب و فمینیست نیز هست! در مجموع، زمان آن فرا رسیده است که به دلیل عشق ممنوع او به آنا نامزد مرموز پسر بیست و چند ساله اش همه چی نابود بشه...

 

عوامل ساخت سریال Obsession

سریال Obsession یک مجموعه تلویزیونی محصول سال 2023 است که در سرویس استریم نتفلیکس به نمایش در آمده است. در این سریال چارلی مورفی، ریچارد آرمیتاژ، ایندیرا وارما و سونرا آنجل به ایفای نقش می پردازند. این فیلم توسط مورگان لوید مالکوم و بنجی والترز و بر اساس رمان آسیب نوشته جوزفین هارت نوشته شده است. این سریال توسط شرکت فیلم Gaumont و Moonage Productions تولید می شود. جینا کارتر با متیو رید و فریت تریپلادی از موناژ و آلیسون جکسون از گومونت به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال obsession 2023 هستند.  این فیلم توسط مورگان لوید مالکوم و بنجی والترز نوشته شده است و بر اساس کتاب آسیب نوشته ژوزفین هارت، که قبلاً در سال 1992 در فیلم Damage با بازی ژولیت بینوش و جرمی آیرونز اقتباس شده بود، نوشته شد. مکان های فیلمبرداری شامل مجموعه ای در استودیو فیلم تویکنهام بود. این مجموعه چهار قسمتی به عنوان یک مجموعه «هیجان انگیز شهوانی» توصیف شده است. لوید مالکوم در مورد صحنه های جنسی در پروژه به زوئی ویلیامز از گاردین گفت: «این کتاب در مورد نوع رابطه جنسی آنها و نحوه انجام آن و نحوه تأثیر آن در رابطه آنها بسیار خاص است.» او اضافه کرد که «این باید کاملاً یک نسخه وانیلی از پیچ و تاب باشد، زیرا تلویزیون جریان اصلی است» اما «برای من واقعاً مهم بود که چیزی از این قبیل نگویم: «سکس بی دی اس ام، سکس مخرب و بد است»

 

عملکرد سریال Obsession 2023

پخش سریال obsession 2023 در نتفلیکس در روز پنجشنبه 13 آوریل 2023 آغاز شد که از همان ابتدا با نقد های منفی منتقدان تلویزیونی مواجه شد. برای دانلود سریال Obsession 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. قسمت اول فقط نیم ساعت و بقیه به سختی 40 دقیقه طول می کشد. فرصتی برای پر کردن این درام با برخی جزئیات روانشناختی معتبر یا دادن پیچیدگی یا ظرافت به هر یک از روابط، از دست رفت، به جای اینکه از همسر و نامزد خواسته شود که گهگاه ابروهای خود را در هم ببندند و در فواصل نسبتاً تصادفی سوء ظن مبهم را مطرح کنند. شاید آنها خیلی مشغول نظارت بر صفحه گسترده برابری برهنگی بودند. شخصیت وارما در اپیزود پایانی یک صحنه ارزشمند را دریافت می‌کند، اما در غیر این صورت به‌طور بدی تلف می‌شود. و ماریون بیلی در نقش الیزابت، مادر آنا، هر کاری را که از دستش بر می‌آید، با بخشی انجام می‌ دهد که از او می‌ خواهد متناوباً عاقل و کاملاً ساده لوح باشد. دانلود سریال Obsession 2023 و تماشای آن به طرفداران ژانر درام، معمایی و عاشقانه پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.