دانلود سریال
Doctor Cha Jeong Suk دکتر چا

1554 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 1202
10
/
7.5
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Doctor Cha (دکتر چا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Doctor Cha (دکتر چا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال دکتر چا ۲۰۲۳

چا جونگ سوک با سئو این هو که به عنوان جراح ارشد در یک بیمارستان دانشگاهی کار می کند ازدواج کرده است.  او شخصیتی سختگیر، حساس و دقیق دارد.  چا یونگ سوک در 20 سال گذشته یک خانه دار تمام وقت بوده است و در طول سال های رزیدنت پزشکی حرفه خود را به عنوان یک پزشک کنار گذاشته است. بعد از این همه سال، او تصمیم می گیرد دوره دستیاری پزشکی خود را دوباره شروع کند...

 

عوامل ساخت سریال کره ای Doctor Cha 2023

سریال دکتر چا (به کره‌ای: 닥터 차정숙) یک سریال تلویزیونی در ژانر کمدی، پزشکی خانوادگی و درام محصول کشور کره جنوبی است که در آن اوهم جونگ هوا در نقش اصلی به همراه کیم بیونگ چول، میونگ سه بین و مین وو هیوک بازی می کند. اولین نمایش سریال Doctor Cha از شبکه JTBC در 15 آپریل 2023 بود و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 شب به وقت کره جنوبی پخش می شود. همچنین برای پخش در Netflix در مناطق محدود در دسترس قرار گرفته است. در سریال کره ای Doctor Cha 2023 اوهم جونگ هوا در نقش چا جونگ سوک: یک زن خانه دار تمام وقت بیست ساله که پس از جان سالم به در بردن از یک بحران غیرمنتظره تصمیم می گیرد به حرفه پزشکی خود بازگردد را بازی می کند. پارک جو وون در نقش چا یونگ سوک جوان، کیم بیونگ چول در نقش سئو این هو که شوهر کمال گرای جونگ سوک جراح ارشد یک بیمارستان دانشگاهی است و میونگ سه بین در نقش چوی سونگ هی: اولین عشق این هو که استاد پزشکی خانواده است. همچنین مین وو هیوک نقش روی کیم: یک جراح کاریزماتیک که با جونگ سوک درگیر می شود را بازی می کند. اوهم جونگ هوا خواننده، بازیگر و رقصنده اهل کره جنوبی است. اوهم به عنوان یکی از تاثیرگذارترین زنان در صنعت سرگرمی کره در نظر گرفته می شود که موفقیت های نادری در موسیقی و فیلم پیدا کرده است. از فیلم های معروف او میشه به فیلم Montage 2013، فیلم پرنسس آرورا ۲۰۰۵ و سریال Our blues اشاره کرد.

 

عملکرد سریال کره ای دکتر چا ۲۰۲۳

گزارش شد که سریال کره ای دکتر چا در ابتدا برای پخش در اکتبر 2022 برنامه ریزی شده بود. با این حال، در نوامبر 2022، شبکه JTBC اعلام کرد که این مجموعه در گروه درام های سال 2023 آنها گنجانده شده است. این یک درام پر جنب و جوش و بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد که دانلود سریال Doctor Cha به طور قطع به طرفداران سریال های کره ای پیشنهاد میشه. از همان قسمت اول به نظر می رسد که ما در کمدی های زیادی غوطه ور خواهیم شد، زیرا جونگ سوک اعتماد به نفس خود را به کار می‌گیرد و شروع به زندگی ای میکند که همیشه قرار بود داشته باشد. برای دانلود سریال کره ای Doctor Cha 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-02-06 19:26:20
    اولش فکر نمیکردم سریال جالبی باشه چون بازیگراش سن بالا بودن ولی اشتباه میکردم چون سریالش خیلی سرگرم کننده هستش و داستانش هم زیاد تکراری نیست و بامزس .
  • 1402-02-02 21:01:14
    سلام. این پخش هفتگی داره یا ماهیانه ؟ من تازه شروع به دیدن سریال کره ای کردم نمیدونم چجوریه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.