دانلود سریال
The Real Deal Has Come! واقعیت داره میاد

1533 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 307
10
/
6.7
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Real Deal Has Come! (واقعیت داره میاد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای The Real Deal Has Come! (واقعیت داره میاد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال کره ای The Real Has Come!

اوه یئون دو یک مربی زبان کره ای است که تو کلاس های آنلاین درس میده و به شهرت اینترنتی دست پیدا کرده است. گونگ ته کیونگ در عین حال یک متخصص زنان و زایمان با استعداد از یک خانواده معتبر است که در درمان ناباروری تخصص دارد. او قصد ازدواج ندارد. هر دو از زندگی خود راضی هستند و فکر می کنند موفق هستند... تا اینکه اوه یون دو متوجه می شود که باردار است! این دو تصمیم می گیرند تا یک رابطه قراردادی "جعلی" را برنامه ریزی کنند و گونگ ته کیونگ اوه یون دو را متقاعد می کند تا "همسر" او شود. اما ثابت می کند که این حرکت دشوار است. جانگ سه جین، عشق اول گنگ ته کیونگ که اکنون یک چهره قدرتمند در یک شرکت بزرگ است می‌خواهد در همه این ها حرفی برای گفتن داشته باشد...

 

عوامل ساخت سریال The Real Has Come!

سریال واقعیت داره میاد!  (به کره ای: 진짜가 나타났다!) یک سریال تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی در سال ۲۰۱۳ است که در حال نمایش است. در این سریال بازیگرانی چون آن جائه هیون، باک جین هی، کیم ساکوون، چا جو یونگ و یونگ اوی جائه به ایفای نقش پرداختند. این درام آخر هفته به کارگردانی هان جون سو، داستان یک زن باردار مجرد و یک مرد متاهل را به تصویر می کشد که قراردادی نادرست منعقد می کنند که آنها را به سمت عشق، بارداری، زایمان و فرزندآوری سوق می دهد. این سریال در بیست و پنجم مارس 2023 در شبکه KBS2 شروع به پخش کرد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 19:55 به وقت کره جنوبی پخش می شود. در ابتدا کواک سی یانگ به عنوان بازیگر اصلی در مقابل باک جین هی انتخاب شد، اما در 21 دسامبر 2022، گزارش شد که او به دلیل مشکلاتی در برنامه کاریش از ادامه همکاری انصراف داد. آن جائه هیون جایگزین کواک سی یانگ شد که پس از 3 سال از آخرین حضورش در سریال Love with Flaws در سال 2019 بازمی گردد. بک جین هی، آخرین بار در سریال کره ای Feel Good to Die در سال 2018 ظاهر شد و پس از 4 سال دوباره با سریال The Real Has Come 2023 بازگشت.  کیم ساکوون در درام روزانه KBS Home for Summer در سال 2019 ظاهر شد، از آن زمان او در سریال های تلویزیونی فعلی برای KBS ظاهر می شود.
آن جه هیون مدل و بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر نقش هایش در درام های تلویزیونی مانند سریال You're All Surrounded 2014، سریال Blood 2015، سریال سیندرلا با چهار شوالیه 2016 و فیلم زیبایی درون 2018 به شهرت رسید.

 

عملکرد سریال کره ای The Real has Come 2023

سریال The Real has Come 2023 در بیست و پنجم مارس 2023 در شبکه KBS2 شروع به پخش کرد. این سریال بعد از پخش پنج قسمت در وب سایت آی ام دی بی نمره خوب ۸.۳ از ۱۰ را از کاربران این سایت دریافت کرد. آخر هفته باید با سریال واقعیت داره میاد 2023 شروع بشه. چیز های زیادی در قسمت اول گنجانده شد، از جمله بیشتر شخصیت های اصلی و حتی فرعی. بسیاری از روابط خانوادگی با درگیری ها و حتی برخی از تاریخچه آنها فاش شد. امیدواریم نویسنده بتواند این را حفظ کند. تا اینجای کار سریال خوب و با کیفیتی به نظر می رسد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.