دانلود سریال
Citadel سیتادل

728 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 25833
10
/
6.1
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Citadel (سیتادل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Citadel (سیتادل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Citadel

سازمان جاسوسی جهانی سیتادل سقوط کرده و خاطره عواملش به کل پاک شده است. اکنون، سندیکای جنایتکار قدرتمند Manticore در حال پر کردن خلاء قدرت است. ماموران سیتادل باید گذشته خود را به یاد بیاورند و قدرت مبارزه پیدا کنند. این نمایش به عنوان یک "سریال جاسوسی پر از صحنان اکشن با تمرکز روابط احساسی قانع کننده" توصیف می شود. سریال Citadel شامل اسپین آف هایی است که در آلپ ایتالیا، هند، اسپانیا و مکزیک اتفاق می افتد.

 

عوامل ساخت سریال Citadel 2023

سریال سیتادل یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن و علمی، تخیلی محصول کشور آمریکاست که توسط دیوید ویل برای آمازون پرایم ویدیو ساخته شده است و برادران روسو به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. ریچارد مدن و پریانکا چوپرا جوناس به ترتیب در نقش عوامل سیتادل، میسون کین و نادیا سینه، بازی می کنند. در مارس 2023، این سریال برای فصل دوم تمدید شد. فصل اول شش قسمتی در 28 آوریل 2023 با دو قسمت همزمان شروع به پخش کرد. این مجموعه شامل اسپین آف هایی در کشور ها و زبان های مختلف خواهد بود. سریال هندی Citadel با بازی وارون داوان و سامانتا روث پرابهو توسط راج و دی کی کارگردانی خواهد شد. این سریال ایتالیایی توسط استودیو آمازون و کتلیا، بخشی از استودیو آی تی وی، تولید خواهد شد. در سریال Citadel 2023، ریچارد مدن در نقش میسون کین، پریانکا چوپرا جوناس در نقش نادیا سینه، استنلی توچی در نقش برنارد اورلیک و لسلی منویل در نقش داهلیا آرچر به ایفای نقش می‌پردازند. بذر سریال Citadel 2023 توسط جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون کاشته شد، که به برادران روسو و استودیوی مستقل آنها AGBO برای ایجاد یک نمایش جاسوسی جاه طلبانه و جهانی در اواسط سال 2018 نزدیک شد. این سریال در ابتدا با مشارکت AGBO و گروه فیلمنامه نویسی Midnight Radio، متشکل از جاش آپلبام و آندره نمک بود. با این حال، آنها در حین تولید در سال 2021 به دلیل اختلافات خلاقانه با روسوس، این نمایش را ترک کردند و دیوید ویل به عنوان مجری جدید نمایش انتخاب شد. این تغییر جهت منجر به فیلمبرداری مجدد گسترده در سال 2022 شد. ریچارد مدن در مورد داستان و شخصیت خود گفت: "شخصیت های متعدد و خطوط داستانی متعددی وجود دارد که همگی در هم تنیده شده اند، و من شخصا نقش شخصیتی را بازی می کنم که دچار فراموشی است. هشت سال از زندگی او پاک شده و او اساساً تبدیل به یک فرد جدید شده است."
ریچارد مدن بازیگر اسکاتلندی است. مدن از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با بازی در نقش راب استارک در مجموعهٔ درام فانتزی Game of thrones به شهرت رسید. او همچنین مدن نقش پرینس کیت را در فیلم سیندرلا 2015 و بعد در فیلم 1917 به ایفای نقش پرداخته است.
پریانکا چوپرا جوناس، بازیگر و مدل هندی است. او یکی از بازیگران زن هند با بالاترین دستمزد است. پریانکا جوایز مختلفی از قبیل دو جایزهٔ ملی فیلم و پنج جایزهٔ فیلم فیر برنده شده است.

 

عملکرد سریال Citadel 2023

سریال Citadel این مجموعه شش قسمتی در 28ام آپریل سال 2023 در سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو منتشر شد. وب سایت جمع‌ آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 31 منتقد، امتیاز 55 درصد تأیید با میانگین نمره 6.1/10 را بدست آورد. متاکریتیک، بر اساس نظر 21 منتقد، امتیاز 53 از 100 را به خود اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. برای دانلود سریال Citadel به پایین صفحه مراجعه کنید. تا سال 2023، سیتادل با بودجه 300 میلیون دلاری دومین سریال گران تمام دوران بود. این تا حد زیادی به دلیل فیلمبرداری مجدد گسترده است که با استخدام دیوید ویل به عنوان مجری برنامه انجام شد. فیلمبرداری سریال Citadel در ژانویه 2021 آغاز شد و در دسامبر به پایان رسید. با این حال، فیلمبرداری مجدد در اوایل و اواسط سال 2022 تحت نظارت ویل، روسوس و کارگردان توماس سیگل انجام شد. دانلود سریال Citadel به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.