دانلود سریال
The Good Bad Mother مادر بد خوب

1203 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 2594
10
/
8.4
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Good Bad Mother (مادر بد خوب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای The Good Bad Mother (مادر بد خوب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Good Bad Mother 2023

یانگ سون یک مادر مجرد است و یک مزرعه خوک را اداره می کند. او پسرش کانگ هو را به تنهایی بزرگ کرد. یانگ سون خودش را تبدیل به یک مادر بد کرد و با کانگ هو سخت گیر بود، زیرا نمی خواست او شبیه خودش شود. حالا کانگ هو بزرگ شده است و به عنوان دادستان کار می کند و شخصیت خونسردی دارد. او در حالی که حرفه خود را دنبال می کرد و راز خود را حفظ می کرد، مادرش یانگ سون را دور زد. یک روز کانگ هو تصادف غیرمنتظره ای پیدا می کند و مانند یک کودک می شود. او به زادگاهش برمی گردد و زندگی جدیدی را با مادر بدش یانگ سون آغاز می کند. در همین حال، می جو (آن یون جین) دوست دوران کودکی کانگ هو است. او قلب گرمی دارد و از آن دسته افرادی است که نمی تواند بیخیال بی عدالتی شود. او دوباره با کانگ هو که شبیه یک کودک شده است ملاقات می کند و زندگی او را تغییر می دهد...

 

عوامل ساخت سریال The Good Bad Mother 2023

سریال مادر بد خوب (به کره ای: 나쁜엄마) یک سریال تلویزیونی در حال نمایش در کشور کره جنوبی است. در این سریال بازیگرانی چون را می ران، لی دو هیون و آن یون جین به ایفای نقش می پردازند. سریال The Good Bad Mother در تاریخ 26 آپریل سال 2023 در شبکه JTBC پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش می‌شود. همچنین این سریال کره ای برای پخش در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. این سریال زندگی مادر و پسری را به تصویر می کشد که تنها پس از «ری استارت شدن» همه چیز به دنبال خوشبختی واقعی می روند.
لی دو هیون به تازگی برای بازی در سریال The Glory که یکی دیگر از پروژه های نتفلیکس بود به شهرت زیادی رسید. او همچنین در سریال Sweet home نیز به ایفای نقش پرداخته بود. از سریال های معروف دیگه اون میشه به سریال کره ای 18 again و سریال Youth of may اشاره کرد.  

 

عملکرد سریال The Good Bad Mother

این سریال با پخش تنها یک قسمت تحسین های زیادی رو از طرف منتقدان به دنبال داشت. سریال The Good Bad Mother چندین رابطه جذاب را نشان می دهد. اگر داستان فقط در مورد یک وکیل جوان و بی رحم باشد که از مادر خود دوری می کند تا برای مردی که پدرش را کشته است کار کند، به اندازه کافی جذاب خواهد بود، اما رویداد اصلی سریال تصادفی است که به کانگ هو از نظر ذهنی آسیب می زند. برای دانلود سریال The Good Bad Mother 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. خیلی چیز ها حتی هنوز اتفاق نیفتاده است. نمی توان گفت که این نمایش به کجا خواهد رفت، اما بر اساس داستان سرایی همین یک قسمت می توان اشتیاق بینندگان برای ادامه رو تضمین کرد. دانلود سریال The Good Bad Mother 2023 به طرفداران سریال های کره ای اللخصوص در ژانر درام، خانوادگی توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-02-12 02:21:19
    از بهترین سریال های فصل میشه..حتما ببینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.