دانلود سریال
Oasis

448 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 150
10
/
7.3
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Oasis
دانلود سریال Oasis

خلاصه سریال کره ای Oasis 2023

داستانی که در دهه های 1980 و 1990 اتفاق می افتد، در مورد رویا ها، دوستی ها و عشق سه جوان می گذرد. لی دو هاک دانش آموز دبیرستانی در یک شهر استانی است. او از یک خانواده فقیر اما او باهوش و دلسوز است. او در نگاه اول عاشق اوه جونگ شین می شود که دانشجوی انتقالی از سئول است. لی دو هاک درگیر یک مورد غیر منتظره شد که زندگی او را تغییر می دهد. اوه یونگ شین همیشه صادق و با اعتماد به نفس است. او به اندازه کافی شجاع است که با بی عدالتی مبارزه کند. پس از انتقال به مدرسه جدیدش از سئول، او با لی دو-هاک و چوی چول-وونگ ارتباط برقرار می کند. از زمانی که چوی چول وونگ کودک بود، او و لی دو هاک با هم دوست و رقیب هم بودند. چوی چول وونگ از آن دسته افرادی است که نمی توانند باخت را بپذیرند. او عاشق دانشجوی انتقالی اوه جونگ شین می شود، اما اوه جونگ شین او را دوست ندارد...

 

عوامل ساخت سریال دوران خوش 2023

سریال کره ای Oasis (به کره‌ای: 오아시스) یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۲۳ از کشور کره جنوبی است. در این سریال شاهد هنرنمایی جانگ دونگ یون، سئول این آه و چو یانگ وو خواهیم بود. سریال Oasis از 6 مارس تا 25 آپریل سال 2023 در روز های دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:50 (به وقت کره جنوبی) از شبکه KBS2 پخش شد. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و در سرویس استریم Viki در مناطق انتخاب شده در دسترس است. سریال Oasis داستانی که در پس زمینه آشفته کره جنوبی از دهه 1980 تا 1990 قرار دارد، داستان سه جوان را به تصویر می کشد که به شدت برای محافظت از رویاها، دوستی و عشق اول خود مبارزه می کنند. جانگ دونگ یون در نقش لی دو هاک، سئول این آه در نقش اوه جونگ شین، چو یانگ وو در نقش چوی چول وونگ به ایفای نقش پرداخته اند.

 

عملکرد سریال کره ای Oasis

سریال کره ای دوران خوش 2023، تاریخی بسیار خوب ساخته شده و از همان ابتدا مخاطب را درگیر خودش می کند. برای دانلود سریال Oasis 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. چند اپیزود اول لحن روابط را با پیشروی داستان از دهه 1970 تا 1990 تنظیم می کند. چیز های زیادی در جریان است: رازهای تولد، مثلث عشقی، ثروتمند در مقابل فقیر، سیاست و گانگسترها - تعداد زیادی گانگستر و صحنه های دعوا و یک ستاره زیبا و دلهره آور. این تنش به ماجرایی شونزده قسمتی تبدیل می شود، اما به سرعت در یک صحنه تک هیولایی در قسمت آخر خلاصه می شود، پس منتظر بمانید. دانلود سریال کره ای oasis 2023 به طرفداران سریال هایی چون سریال reply 1988 و یا سریال Snowdrop پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.