دانلود سریال
My Perfect Stranger اتفاقی دیدمت

866 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 470
10
/
8.1
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Run Into You (اتفاقی دیدمت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Run Into You (اتفاقی دیدمت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Run into you 2023

یون هه جون کار خود را در یک ایستگاه پخش به عنوان گزارشگر اخبار محلی آغاز کرد. او اکنون مجری برنامه خبری آخر هفته است و جوانترین مجری است که تا به حال در ایستگاه پخش کار کرده است. باک یون یانگ آرزو داشت نویسنده شود، اما برای تامین مخارج خود در یک شرکت انتشاراتی کار می کند. او به خاطر شغلش استرس زیادی دارد و گاهی آن را روی مادرش خالی می کند. یون هه جون و بک یون یانگ هر دو به نوعی به سال 1987 سفر می کنند. در آنجا یون هه جون سعی می کند حقیقت پشت یک پرونده قتل زنجیره ای را پیدا کند و بک یون یانگ سعی می کند از ازدواج والدینش جلوگیری کند. اهداف آنها کاملاً نا مرتبط به نظر می رسد، اما به زودی متوجه می شوند که به هم مرتبط است...

 

عوامل ساخت سریال کره ای Run into you

سریال اتفاقی دیدمت (به کره ای: 어쩌다 마주친، 그대) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی سال ۲۰۲۳ است. در سریال Run into you بازیگرانی چون کیم دونگ ووک و جین کی جو به ایفای نقش می پردازند. سریال Run into you سفر در زمان عجیب و زیبای دو نفر را به تصویر می‌کشد که در سال 1987 به دام می‌افتند. سریال Run into you که به سریال My Perfect stranger نیز معروف است در اول می سال 2023 از شبکه KBS2 پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:50 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Kocowa در مناطق انتخاب شده در دسترس است. اولین خوانش فیلمنامه بازیگران در آپریل 2022 برگزار شد. سریال کره ای My Perfect Stranger ابتدا قرار بود در نیمه دوم سال 2022 منتشر شود. در نوامبر 2022، تایید شد که این سریال در روز های چهارشنبه و پنجشنبه در ژانویه سال 2023 در KBS2 پخش خواهد شد. با این حال، در 6 ژانویه 2023، شبکه KBS اعلام کرد که اولین نمایش My Perfect Stranger دوباره به ماه می 2023 به تعویق افتاد و به جای آن روز های دوشنبه و سه شنبه پخش خواهد شد.

 

عملکرد سریال My Perfect Stranger 2023

سریال کره ای Run into you 2023 بعد از پخش ۲ قسمت، نمره خوب ۸.۲ از ده رو از وب سایت Mydramalist دریافت کرد. برای دانلود سریال Run into you 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کل مفهوم این درام چیزی بسیار جالب است. در قسمت های ابتدایی سریال Run into you بیشتر به شخصیت یون یانگ و مادرش سون آئه مربوط می‌شود. این درام در دهه 80 کره جنوبی می گذرد.  شخصیت های مادر، پدر، دختر آنقدر خوب هستند که در حال حاضر و گذشته هستند که برای نوشتن این داستان کاملاً هماهنگ هستند. تنها چیزی که هنوز از آن در سریال اتفاقی دیدمت مطمئن نیستیم گره خوردن در طرح قاتل زنجیره ای است. در حال حاضر Hae Joon در مقایسه با همتای اصلی زن خود تقریباً داستان کاملاً متفاوتی دارد. دانلود سریال Run into you به طرفداران سریال کره ای هایی با مضمون سفر در زمان پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.