دانلود سریال
Silo سیلو

2047 تعداد بازدید
User 2
10
/
10
AnimeList Rating
User 74198
10
/
8.1
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Silo (سیلو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Silo (سیلو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Silo 2023

مردان و زنان در یک سیلو غول پیکر زیرزمینی زندگی می کنند که دارای چندین قانون است که به اعتقاد آنها برای محافظت از آنها در برابر دنیای سمی و ویران شده در سطح زمین وجود دارد. در آینده ای سمی که جامعه ای در سیلوی غول پیکر زندگی می کنند، صد ها داستان در اعماق زمین وجود دارد، مردان و زنان در جامعه ای پر از مقررات زندگی می کنند ماجرا های جالبی را رقم می زنند...
 

عوامل ساخت سریال Silo 2023

سریال سیلو با نام قبلی Wool یک مجموعه تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی محصول کشور آمریکاست که توسط گراهام یوست ساخته و نوشته شده و توسط مورتن تیلدوم کارگردانی شده و بر اساس مجموعه رمان‌های سیلو اثر نویسنده هیو هوی ساخته شده است.  این سریال با بازی ربکا فرگوسن، که تهیه کننده اجرایی سریال است، در پنجم می 2023 در Apple TV+ پخش شد. در این سریال ربکا فرگوسن در نقش ژولیت، رشیدا جونز در نقش آلیسون، دیوید اویلوو در نقش هلستون، رایج به عنوان سیمز و تیم رابینز در نقش برنارد به ایفای نقش می پردازند. این پروژه برای اولین بار به عنوان یک فیلم بلند در قرن بیستم فاکس در حال توسعه اعلام شد، که برای خرید کتاب الکترونیکی خود منتشر شده Wool توسط هیو هوی در یازدهم می 2012 وارد مذاکره شد. پنج روز بعد، تایید شد که فاکس قرن بیستم حقوق این رمان را به دست آورده است و ریدلی اسکات و استیون زیلیان از جمله کسانی بودند که برای تولید فیلم حضور داشتند. در 28 ام نوامبر سال 2012، اعلام شد که جی بلیکسون در حال مذاکره برای نوشتن و کارگردانی فیلم Silo است. بعداً در 5 ژوئن 2015 اعلام شد که نیکول پرلمن برای بازنویسی فیلمنامه استخدام شده است و بلیکسون دیگر در این پروژه دخالتی ندارد. این فیلم در نهایت در نتیجه خرید فاکس قرن 21 توسط دیزنی کنار گذاشته شد.  در سی ام ژانویه 2018، اعلام شد که نسخه جدیدی از پروژه برای تلویزیون در شبکه AMC به نام سریال Silo در حال توسعه است، با LaToya Morgan برای نوشتن اقتباس تحت قرارداد کلی خود، این سریال در نهایت در 20 می 2021 به Apple TV+ منتقل شد و پروژه سفارش سریال شامل 10 قسمت را دریافت کرد. فیلمبرداری اصلی در اواخر اگوست 2021 در هادسدون، هرتفوردشایر آغاز شد و قرار بود تا سه ماهه دوم سال 2022 ادامه یابد. فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo 2023 در اواسط آوریل 2023 آغاز شد.

 

عملکرد سریال Silo

سریال Silo وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نظر 19 منتقد، امتیاز 95 درصد تأیید با میانگین نمره 7.7/10 را گزارش کرد. متاکریتیک بر اساس 11 نقد، نمره 73 از 100 را به خود اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. برای دانلود سریال Silo به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال سیلو نمایش ویژه خود را در سال 2023 داشت. سریال Silo در پنجم می سال 2023 در Apple TV+ منتشر شد و دو قسمت اول بلافاصله در دسترس قرار می‌گیرند و بقیه قرار است تا 30 جون به صورت هفتگی پخش شوند. دانلود سریال Silo با زیرنویس فارسی به طرفداران ژانر علمی تخیلی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.