دانلود سریال
A Girl and an Astronaut

565 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1156
10
/
4.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Girl and an Astronaut
دانلود سریال A Girl and an Astronaut

خلاصه سریال A Girl And An Astronaut 2023

سال 2022 است و نیکو، یک خلبان جنگنده متکبر جوان است که فرصت منم زندگی اش را به دست می آورد: به عنوان بخشی از یک آزمایش خصوصی در مورد حفظ انجماد انسان، به مدت 24 ساعت در یک کپسول روسی به فضا برود. او دیوانه وار عاشق مارتا است که به همان اندازه توسط بهترین دوست نیکو، بوگدان، تعقیب می شود. مدت کوتاهی پس از پرتاب به مدار، نیکو شروع به توهم می کند و به طور تصادفی تایمر کپسول را برای 30 سال تنظیم می کند و بلافاصله به خواب زمستانی می رود. در سال 2052، مارتا با بوگدان ازدواج کرد و آنها یک دختر به نام اولیویا دارند. یک روز کپسول نیکو دوباره در آسمان ظاهر می شود و در اقیانوس فرود می آید. SkyCOMM، شرکت روسی که او را به فضا پرتاب کرد، آن را بازیابی و به روسیه بازگرداند...

 

عوامل ساخت سریال A Girl And An Astronaut 

سریال یک دختر و یک فضانورد (لهستانی: Dziewczyna i kosmonauta) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، علمی تخیلی و عاشقانه ساخت کشور لهستان است که توسط نتفلیکس بر اساس ایده ای از Bartek Prokopowicz و Jakub Korolczuk ساخته شده است. در سریال A Girl And An Astronaut، ونسا الکساندر در نقش مارتا جوان، جدرژ هیکنار در نقش نیکو، جاکوب ساساک در نقش بوگدان جوان، مگدارنا سیلکا در نقش مارتا و آندری چیرا در نقش بوگدان به ایفای نقش پرداخته اند.

 

عملکرد سریال A Girl And An Astronaut 

سریال یک دختر و یک فضانورد در هفدهم فوریه سال 2023 از شبکه نتفلیکس منتشر شد. برای دانلود سریال A Girl And An Astronaut بهمراه زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال نمایشی است که پس از قسمت اول، می تواند یکی از دو راه را طی کند. آنچه ما امیدواریم که باشد، یک داستان ماجراجویی و عاشقانه پرزرق و برق است که بین سال های 2052 تا 2022 به این سو و آن سو می چرخد و نشان می دهد که چگونه مثلث بین ماتا، بوگدان و نیکو ساخته شد و سپس از بین رفت. مجموعه ای از نمایش ها وجود دارد که در آن افرادی که در فضا سفر می کنند از رکود بیدار می شوند و با شرایط شدید یا دنیایی تغییر یافته مواجه می شوند. فیلم The Ark آخرین نمایشی از این دست است که می توانیم آن را با سریال A Girl And An Astronaut مقایسه کنیم. دانلود سریال A Girl And An Astronaut به طرفداران ژانر درام، علمی تخیلی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.