دانلود سریال
Queen Charlotte: A Bridgerton Story

1157 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 36297
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story
دانلود سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story

خلاصه سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story

مینی سریال اسپین آف ملکه شارلوت از دو خط داستانی تشکیل شده است: یکی در زمان حال بریجرتون، که در سال 1814 با مرگ وارث سلطنتی پرنسس شارلوت آغاز می شود که باعث میشه ملکه فرزندانش را برای ازدواج و ایجاد وارث سلطنتی دیگر تحت فشار قرار دهد.  دیگری در سال 1761 با ملاقات شارلوت و ازدواج با پادشاه جورج شروع می شود و ازدواج آنها و بیماری روانی او را بررسی می کند...

 

عوامل ساخت سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story 2023

مینی سریال ملکه شارلوت: داستان بریجرتون یک سریال کوتاه در ژانر تاریخی، درام و زندگینامه است که توسط شوندا رایمز برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال یک پیش درآمد از سریال بریجرتون نتفلیکس است و بر ارتقای شهرت و قدرت ملکه شارلوت جوان تمرکز دارد. سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story در چهارم می سال 2023 برای اولین بار پخش شد و شامل شش قسمت است. سریال ملکه شارلوت برای اولین بار در ماه می سال 2021 معرفی شد و شوندا رایمز به عنوان مجری و نویسنده برنامه معرفی شد. این سریال از شش قسمت تشکیل شده است. در آپریل سال 2022، دیو اروسمیت، طراح تولید، به دلیل اتهامات قلدری در صحنه فیلمبرداری اخراج شد. در 30 مارس 2022، گلدا روشوول، آجوآ آندو، روث جمل و هیو ساکس اعلام شد که دوباره نقش خود را از بریجرتون بازی خواهند کرد. ایندیانا آمارتیفیو، میشل فیرلی، کوری مایل کریست، آرسما توماس، سام کلمت، ریچارد کانینگهام به عنوان بازیگر اعلام شدند. کارگردان تام وریکا تایید کرد که فیلمبرداری تا 28 مارس 2022 آغاز شده است. این سریال در 30 ام آگوست 2022 به پایان رسید.

 

عملکرد سریال ملکه شارلوت 2023

ملکه شارلوت: داستان بریگرتون در نتفلیکس در 4 می 2023 منتشر شد و شامل شش قسمت است. سریال ملکه شارلوت: داستان بریگرتون در نتفلیکس در چهارم می سال 2023 منتشر شد و شامل شش قسمت است. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، سریال ملکه شارلوت موفق به دریافت امتیاز تایید 91 درصد بر اساس نقد 48 منتقد و میانگین نمره 7.6 از ده شد. برای دانلود سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن سایت Rotten Tomatoes برای سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story چنین نوشتند: «یک عاشقانه درخشان بین دو تا از جالب ترین شخصیت های حماسه بریجرتون، ملکه شارلوت، یک اسپین آف است که می توان گفت فرمول سری اصلی را کامل می کند.» وب سایت Metacritic، بر اساس نقد 28 منتقد، نمره 76 از 100 را به این سریال اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های مطلوب" است. دانلود سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story به طرفداران ژانر درام تاریخی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.