دانلود سریال
Race مسابقه

856 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 79
10
/
7.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Race (مسابقه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Race (مسابقه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال کره ای مسابقه 2023

پارک یونجو یک زن معمولی است. او کار خود را در بخش PR یک شرکت بزرگ بهمراه دوستش ریو جه مین کار می کند. جه مین بین کار خود و زندگی شخصی خود خطی مشخص را حفظ می کند. شخصیت او مخالف پارک یونجو است. پارک یونجو شروع به کار با گو یی جانگ، که متخصص در زمینه PR است می کند و درگیر مسائل مختلفی می شود.

 

عوامل ساخت سریال Race 2023

سریال کره ای Race یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی است‌. سریال کره ای مسابقه به کارگردانی لب دونگ بون و نویسندگی کیم رو ری در سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد. این سریال در قالب دوازده قسمت ساخته شد و اولین قسمت اون در تاریخ دهم می سال ۲۰۲۳ در دیزنی پلاس منتشر شد.
سریال مسابقه جدید ترین درام کره ای است که در این ماه در سرویس دیزنی پلاس منتشر می شود. سریال Race یک سریال درام است که در سئول مدرن جریان دارد و واقعیت های مبهم محل کار را در یک راه سرگرم کننده و به همان اندازه غم انگیز ضبط می کند.
لی یون هی بازیگر نقش پارک یون جو را به عهده می گیرد. او قبلا در آثاری مانند سریال New Year Blues و فیلم Welcome to Wedding Hell ظاهر شده بود. در همین حال، مون سوری در نقش گو یی جونگ، صدا پیشه پیشرو در صنعت روابط عمومی و یکی از الگوهای یون جو بازی می کند. ماه در فیلم های برجسته ای مانند سریال Oasis و فیبم The Handmaiden ظاهر شد.
فیلمنامه سریال Race توسط دستان بزرگ فیلمنامه نویس کیم روری هدایت می شود که روی Hyena و The Ace نیز کار کرده است.  در همین حال، لی دونگ یون به عنوان کارگردان فعالیت می کند.  او قبلاً روی «پسر و دختر قرن بیستم و او هرگز نمی‌دانست» کار کرده بود.

 

عملکرد سریال کره ای Race 2023

از آنجایی که سریال در سئول می گذرد، می توانید انتظار داشته باشید که تجربه های روزانه زیادی از یک سئولیتی معمولی را با دنبال کردن سفر یون جو ببینید. اجتناب ناپذیر است که برخی از جنبه ها کمی دراماتیزه شوند زیرا این یک اثر تخیلی و یک درام کره ای است. اما همچنان می توانید منتظر مواردی باشید که واقعیت را منعکس می کند. برای دانلود سریال Race به پایین صفحه مراجعه کنید. برای مثال، نمایش نشان می‌دهد که تبدیل یک نانوایی کوچک به یک رقیب آنلاین از طریق بازاریابی هوشمندانه چگونه است. این امر به ویژه در عصر حاضر مفید است زیرا رسانه های اجتماعی به بخش مهمی از رشد یک تجارت تبدیل می شوند. می‌توانید با برخی از ایده های بازاریابی بزرگتر یون جو ارتباط برقرار کنید. سریال کره ای مسابقه در دهم می، به طور انحصاری در دیزنی پلاس منتشر می شود. دانلود سریال Race 2023 به طرفداران کی دراما هایی با فضای اداری توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.