دانلود سریال
XO, Kitty اکس او کیتی

800 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8648
10
/
6.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال XO, Kitty (اکس او کیتی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال XO, Kitty (اکس او کیتی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال XO, Kitty 2023

کیتی سونگ کاوی، که معتقد است در مورد عشق بسیار آگاه است، در نیمه راه جهان به کره نقل مکان می کند و قصد دارد دوباره با دوست پسر دوردست خود، دای، ارتباط برقرار کند. با این حال، او متوجه می شود که یک رابطه زمانی بسیار پیچیده تر است که احساس عشق شما در معرض خطر باشد.

 

عوامل ساخت سریال اکس او کیتی 2023

سریال XO, Kitty یک مجموعه تلویزیونی درام، کمدی و رمانتیک محصول کشور آمریکا است که توسط جنی هان برای نتفلیکس ساخته شده و در ۱۸ ام می ۲۰۲۳ نمایش داده شد. این مجموعه، اسپین آف مجموعه فیلم To All the Boys (خود اقتباسی از سه گانه کتاب هان To All the Boys I've Loved Before) اولین مجموعه تلویزیونی نتفلیکس است که از یک فیلم اصلی نتفلیکس جدا شده است. او علاوه بر برنامه نویسی، به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند.  کیتی سانگ کاوی در حال رفتن به سفر خود برای یافتن عشق واقعی است. آنا کاتکارت دوباره نقش اصلی را بازی می کند. آنا کاتکارت در نقش کیتی سانگ کاوی، چوی مین یانگ در نقش دایی، آنتونی کیوان در نقش Q و جیا کیم در نقش یوری هنرنمایی می کند. در مارس 2021، اعلام شد که یک سریال اسپین آف برای همه پسران در حال ساخت است و هر قسمت یک کمدی رمانتیک نیم ساعته است. این مجموعه به عنوان یک انحصاری نتفلیکس، از Awesomeness و ACE Entertainment توسعه خواهد یافت. نویسنده اصلی کتاب، جنی هان، خالق، نویسنده و تهیه کننده اجرایی و همچنین نوشتن فیلمنامه آزمایشی با سیوبهان ویویان گزارش شده است. گزارش شده است که آنا کاتکارت نیز نقش خود را به عنوان کیتی کاوی بازی می کند. شش ماه بعد، نتفلیکس ده قسمت را به همراه اعلام سایر اعضای خدمه سفارش داد. ساشا روچیلد و مت کاپلان به عنوان تهیه کنندگان اجرایی به هان پیوستند، در حالی که اولی نیز همراه با هان مجری برنامه خواهد بود. سریال XO, Kitty در 18 می 2023 در نتفلیکس منتشر شد.

 

عملکرد سریال XO, Kitty

وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، به سریال XO, Kitty بر اساس نظر 15 منتقد، 80٪ امتیاز تایید با میانگین نمره 6.8/10 را گزارش کرد. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «یک بسط ساده و شیرین از تمام فیلم هایی که طرفداران قبلاً دوست داشته اند، سریال XO، Kitty مستقیماً قلب را هدف گرفته و نشانه‌اش را پیدا می کند». از 67 از 100 بر اساس هفت نقد، که نشان‌ دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.