دانلود سریال
Joseon Attorney وکیل چوسان

695 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 184
10
/
7.7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Joseon Attorney (وکیل چوسان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Joseon Attorney (وکیل چوسان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال وکیل چوسان 2023

داستان در دوره چوسون اتفاق می افتد، کانگ هان سو وکیلی می شود تا از فردی که مسئول مرگ والدینش است انتقام بگیرد. در حالی که او تجربه کاری به عنوان وکیل کسب می کند، به یک وکیل توانا تبدیل می شود. کانگ هان سو با پرنسس لی یون جو و قاضی یو جی سان درگیر می شود. پرنسس لی یون جو صمیمانه به کشور و مردم خود اهمیت می دهد.  قاضی یو جی سان تلاش می کند تا قضاوت های منصفانه ای ارائه دهد...

 

عوامل ساخت سریال کره ای Joseon Attorney

سریال وکیل چوسان، Joseon Attorney (کره ای: 조선변호사) یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در سریال Joseon Attorney، وو دو هواان، بونا و چا هاک یون در آن بازی می کنند.  از 31 مارس تا پنجم ماه می 2023 هر جمعه و شنبه ساعت 21:50 (به وقت کره جنوبی) از تلویزیون MBC پخش شد. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و در Kocowa و Viki در مناطق انتخاب شده در دسترس است. وو دو هوا در نقش کانگ هان سو وکیل با جذابیت شیطانی، بونا در نقش لی یون جو شاهزاده خانم محبوب، لی گو یون در نقش لی یون جو جوان و چا هاک یون در نقش یو جی سون نامزد یون جو به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال کره ای وکیل چوسان

بازیگر وو دو هوان یک بازیگر فوق العاده است که باعث شد سریال وکیل چوسان ارزش دیدن داشته باشد. ایده خوبی داشت: پسر به دنبال انتقام مرگ ناعادلانه والدینش است و می خواهد دادگاه را به شیوه خودش پاکسازی کند.  برای دانلود سریال Joseon Attorney با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سرگرم کننده بود و در پایان در بخش هایی بسیار خوب شد. با این حال، بسیاری از پایان های سست و پیچش های داستانی غیر قابل توضیح وجود داشت. شخصیت WDH در طول زمان رشد کرد، اما مشخص نبود که چرا او برخی از کارهای زشتی را در ابتدا انجام داد.  برخی از بازیگران درخشان بودند و برخی دیگر کمتر. با ویرایش بهتر در فیلمنامه و تدوین سریال وکیل چوسان می توانست بهتر باشد. دانلود سریال وکیل چوسان به طرفداران بازیگر وو دو هوان و کیدراما های تاریخی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.