دانلود سریال
In Limbo در برزخ

712 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 317
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال In Limbo (در برزخ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال In Limbo (در برزخ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال In limbo 2023

این فیلم چارلی و نیت را دنبال می کند که وقتی با آن ها روبرو می شوند، رها کردن کسانی که دوستشان دارند چقدر سخت است، به خصوص زمانی که آنها خیلی زود گرفته می شوند و زمانی که دوباره به سراغ شما می آیند.

 

عوامل ساخت سریال In limbo 2023

سریال In Limbo یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی، درام محصول کشور استرالیاست. این سریال ساخته شده توسط لوکاس تیلور در سال 2023 منتشر شد.‌ پس از مرگ بهترین دوست چارلی، نیت، چارلی باید به روح خود در کار های نا تمام کمک کند. در سریال in limbo بازیگرانی چون رایان کور، باب مورلی، اما هاروی، شبانه آزیز و راسل دیکسترا به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال In limbo 2023

قسمت اول سریال In Limbo در تاریخ 24 می سال 2023 ساعت نه شب در شبکه ABC به آنتن رفت. در حالی که چارلی می داند که روح نیت زنده است، همه اطرافیان او هنوز غمگین هستند.  سریال in Limbo در صحنه‌ای که چارلی جسد نیت را پیدا می کند کمدی نمیشه و همچنین از نشان دادن فریا (اما هاروی) همسر نیت که از خبر مردن شوهرش به شدت عقب نشینی می کند، خجالت نمی کشد. بنابراین سطح معینی از واقعیت احساسی در اینجا برقرار است. برخی از درام ها تلاش می کنند تا طیف کامل وجود را در بر گیرند و از محدود شدن توسط مرزهای ژانر دلخواه خودداری کنند.  دیگران این احساس را به شما می دهند که انگار در حال تماشای چیزی هستید که به اندازه کافی خنده دار نیست که یک کمدی باشد، آنقدر سنگین نیست که درام باشد. سریال In Limbo تا حد زیادی به لطف اجراها، کاملاً در این دام نمی افتد. اما اگر می خواهید مرگ یک شوهر و پدر بسیار دوست داشتنی را در اوج زندگی به عنوان یک تراژدی صمیمانه معرفی کنید، زمانی که بعداً وارد کمدی می شوید، شوخی ها باید خوب باشند. بزرگترین نقطه قوت سریال In limbo 2023 رابطه نیت و چارلی است. بازی های قوی ای ارائه می دهند و شیمی آنها به سمت کارآمد کردن بسیاری از عناصر بیرونی سریال کمک می کند. آنها یک بازی دوگانه هستند که تماشای آن بسیار سرگرم کننده است. سریال In Limbo اساساً داستان دوستی دو مرد است (حتی اگر یکی از آنها مرده باشد) که به نظر می رسد عمیق تر از شوخی های معمولی باشد. اگر دنبال یک سریال کوتاه درام و غم انگیز و کمدی هستید دانلود سریال in limbo 2023 برای شماست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.