دانلود سریال
Bloodhounds سگ های شکاری

971 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 7065
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Bloodhounds (سگ های شکاری) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Bloodhounds (سگ های شکاری) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Bloodhounds

سه جوان جسور برای پرداخت بدهی‌های خود وارد تجارت وام‌دهی پول می‌شوند و با افراد قدرتمند و خطرناکی رو به رو می‌شوند که ضعیفان را شکار می‌کنند.

 

عوامل ساخت سریال سگ‌های شکاری

این مینی سریال کره‌ای که در ژانرهای درام، ورزشی، جنایی و هیجان انگیز بود دارای ۸ قسمت است، اولین درام ساخت کارگردان جیسون کیم است که از نتفلیکس منتشر شد. این کارگردان با آثاری چون "The Divine Fury" و "Midnight Runners" شناخته می‌شود، او نویسندگی و تنظیم فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.
فیلم برداری این سریال از دسامبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ ادامه داشت و در نهایت در ۹ ژوئن ۲۰۲۳ در آمریکا، توسط نتفلیکس پخش شد و محل فیلم برداری آن کشور کره جنوبی بوده است. Woo Do-Hwan در نقش کیم جئون وو و سانگ یی لی در نقش هونگ وو جین و Joo-ho Huh در نقش چوی تائه هو و پارک سونگ وونگ در نقش کیم میونگ گیل از بازیگران نقش اصلی این سریال بودند که داستان حول محورشان می‌چرخید.
نت‌فلیکس مجموعه‌ای از درام‌های اورجینال کره‌ای را برای طرفداران منتشر کرده است تا از آن لذت ببرند و Bloodhounds یکی از این نمایش‌ها است که به راحتی بخشی از بهترین فیلم‌های این دسته است.
این نمایش 8 قسمتی داستان گان-وو و وو-جین را دنبال می‌کند، دو بوکسور که به دوستانی تبدیل شده‌اند که پس از گرفتن وام و قرض از افرادی خطرناک، درگیر دنیایی خطرناک و آدم هایی بد و وحشتناک می‌شوند. کیم میونگ گیل، صاحب Smile Capitals مردی شرور است و حاضر است برای قدرتمند ماندن دست به هر کاری بزند. وو جین به گان وو در تعقیب خود کمک می کند زیرا دو دوست دوباره معنای دوستی را کشف می کنند. این سریال شاید سریال کوتاهی نباشد که سریع آن را با هشت قسمت 40 دقیقه‌ای تمام کنید، اما به اندازه‌ای جالب است که شما را وادار به رسیدن به پایانش می‌کند. در حالی که درام‌های کره‌ای اغلب شما را وادار می‌کنند که مشتاقانه منتظر یک رمان عاشقانه با شخصیت اصلی باشید، Bloodhounds از مسائل عاشقانه‌ دوری می‌کند اما به طرفداران یک موضوع بسیار جذاب می‌دهد تا از آن لذت ببرند. بازیگران Woo Do-Hwan و Lee Sang-yi در ایفای نقش شخصیت های مربوطه خود - Gun-woo و Woo-jin بسیار عالی عمل می کنند.
اپیزود اول خنده دار است، زیرا وو جین برونگرا و بامزه با گان وو درونگرا و دست و پا چلفتی ملاقات می کند و نحوه ادامه داستان سریال را مشخص می کند. نمایش در صورت لزوم احساسی و ملودراماتیک است اما این واقعیت داستان را تغییر نمی دهد که در کل خنده دار است و یک سریال سرگرم کننده و پر از صحنه های اکشن است. و همینطور موضوعات و صحنه‌های جنایی خوبی را مطرح می‌کند و به تصویر می‌کشد که روش خوبی برای ستایش سریال نیست اما شخصیت های Yang-jung و Du-yeong با اضافه شدن‌شان داستان شگفت انگیزی را رقم‌ می‌زنند. یکی از چیزهایی که در سریال سگ‌های شکاری واقعاً برجسته است این است که میونگ گیل یک فرد شرور معمولی نیست که از افراد علیه خودش بی خبر باشد. او رئیس چوی را می شناسد و می داند که حرکت بعدی او چه خواهد بود. این موضوع تعقیب و گریز را هیجان‌انگیز می‌کند و ما در لبه صندلی‌هایمان می‌نشینیم و قسمت‌ها را پشت سر هم می‌بینیم و پیش‌بینی می‌کنیم که بقیه داستان چگونه پیش خواهد رفت...

 

عملکرد سریال سگ‌های شکاری

این درام کره‌ای اثر نتفلیکس توانست در وبسایت Rotten Tomatoes با موفقیت رضایت ۹۱ درصدی بینندگان را کسب کند. همچنین در وبسایت imdb نیز نمره ۸.۱/۱۰ را از سمت بینندگان کسب کرد. تمام این نمرات نشان دهنده موفقیت این سریال و عوامل آن بوده‌اند و محبوبیت آن و سینمای کره را در سرتاسر دنیا یاد آور می‌شوند. همچنین این سریال ممکن است در طول دوره اپیزودیک خود کمی احساساتی و دراماتیک به نظر برسد ولی در حقیقت اکشن بسیار جذابی را از خود ارائه می‌دهد.
برای دانلود سریال Bloodhounds با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-02 11:31:35
    aawwwlieeee
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.