دانلود سریال
One Day Off یک روز تعطیل

705 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 107
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Park Ha-kyung's Journey (One Day Off) بدون سانسور با زیرنویس و ترجمه فارسی - یک روز تعطیل
دانلود سریال کره ای Park Ha-kyung's Journey (One Day Off) بدون سانسور با زیرنویس و ترجمه فارسی - یک روز تعطیل

خلاصه سریال Park Ha-kyung's Journey

پارک ها کیونگ که در دهه 1990، ادبیات کره ای را در یک دبیرستان تدریس می کند. پارک ها کیونگ برای فرار از روزهای عادی خود تصمیم می گیرد شنبه ها به سفرهای یک روزه برود.  او در طول سفر یک روزه خود در اطراف قدم می زند، غذاهای مختلف می خورد و با افراد مختلفی ملاقات می کند. او از طریق سفرهایش آرامش و همدلی را دریافت می کند.

 

عوامل ساخت سریال One Day Off 2023

سریال یک روز تعطیل (به کره‌ای: 박하경 여행기) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و غذا محصول کشور کره جنوبی است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لی جونگ پیل و فیلمنامه نویسی سون می منتشر شد. این سریال ۲۴ می سال ۲۰۲۳ تا ۳۱ می ۲۰۲۳ در قالب ۸ قسمت ۲۵ دقیقه ای منتشر شد.

 

عملکرد سریال One Day Off 2023

درام کره ای "یک روز تعطیل" مجموعه ای از روزهای تعطیلی است که معلم مدرسه می گیرد. هر قسمت به موضوعی مانند عشق، هنر، رابطه معلم و دانش آموز و غیره اختصاص دارد. دانلود سریال One Day Off 2023 به طرفداران کیدراما های ژانر درام و غذا پیشنهاد میشه. طول کوتاه درام یک روز تعطیل به تماشاگر اجازه نمی دهد که واقعاً با بازیگر اصلی سریال آشنا شود، حتی اگر او نقش ثابت و اصلی نمایش است، با اجرای او نقطه قاتل نمایش است و خیلی کند زمان را حمل می کند و با این حال، کل حال و هوای درام، علاوه بر اجراها، چیزی بود که این درام ارزش تماشا را دارد، اگرچه داستان کاملاً ساده و حتی در برخی موارد وجود ندارد. برای دانلود سریال One Day Off با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. با این حال، این یکی از درام هایی است که بیشتر حس و زیبایی شناسی دارد تا طرح و داستان.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.